Pred cca 3. mesiacmi som dostala k narodeninám krásne náramkové hodinky. Pri kúpe mi predavačka povedala, že sklíčko a obruba okolo sklíčka sú vytvrdené, teda odolné voči poškriabaniu. Pred dvoma týždňami som ich zaniesla na reklamáciu pretože sa mi na obrube okolo sklíčka urobili najprv jemné škrabance a neskôr pár hlbokých rýh. Podotýkam, že mám prácu, v ktorej som si ich poškodiť nemohla. Jedine kedy sa dotýkali stola bolo vtedy ak som niečo písala. Vyjadrenie k reklamácii bolo také, že mi to neuznávajú a, že je to vraj mechanicky poškodené. Tak som si to odmietla prevziať a napísala som im svoje vyjadrenie, že nesúhlasím s ich vyjadrením a, že je neprípustné aby sa takto hodinky poškodili. Že to musí byť vada materiálu a žiadam o opätovné posúdenie...Máte niekto skúsenosť s podobným pripadom?
Veď ja to ani nemienim vzdať. Včera som bola v tom hodinárstve a neprevzala som si hodinky a napísala vyjadrenie, že nesúhlasím s posúdením reklamácie...
@penelope2066 skor predavacka mala na mysli, tym ze sklo je vytvrdene, ze su snad odolne voci silnym narazom , ale co sa tyka poskrabania sklicka, tak na to sa naozaj zaruka nevztahuje.
Ale ja nemám poškriabané sklíčko, ale obrubu okolo sklíčka...A to ich mám od polovice apríla, teda necelé 3 mesiace. Ako by potom vyzerali po roku? Myslím, že je nepripustné aby sa hodinky takto veľmi znehodnotili po takom krátkom období...
@penelope2066 a ta obruba je pozlatena, pochromovana, alebo z akeho materialu je???Zalezi aj od kvality hodiniek, znacky.....
Obruba je z bieleho kovu alebo ako to mam nazvat..Znacka hodiniek je Timemaster, no kvalita nebude pravdepodobne dobra ked sa mi to spravilo po 3 mesiacoch nosenia. No uvidim co mi zase teraz odpisu, lebo ako toto je naozaj nemyslitelne ked sa toto stane po takom kratkom case...
@penelope2066 podľa § 18 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa platí, že ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. To znamená, že v tvojom prípade predávajúci jednoznačne porušil toto ustanovenie zákona. Moja rada znie - choď do predajne, kde si hodinky kúpila a trvaj na tom, aby dali vypracovať odborné posúdenie. Náklady na odborné posúdenie, t.j. znalca musí zaplatiť predávajúci. V prípade, že tak neurobia, obráť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
@andzi Oni mi v tej predajni ukazali nejaky papier kde bola v hlavicke napisana firma Timemaster, to bol vraj odborny posudok. Ale ci to naozaj bol odporny posudok ja neviem.. No uvidim, co mi povedia ked mi zavolaju nablizsie...Som s toho sklamana, lebo je zjavne, ze ten material hodiniek je nekvalitny a pravdepodobne je tam pouzity nejaky velmi mäkky kov.
Sice som to pisala pred rokom,ale len chcem povedat, ze reklamáciu mi uznali a mohla som si vybrat nove hodinky. Takze som si vybrala a pred cca mesiacom som ich bola znova reklamovat lebo sa mi odstiepilo zo sklicka ktore chrani cifernik. Reklamciu mi neuznali, vraj je to mechanicky poskodene a sklo mi síce vymenili(ani sa ma nespytali ci mam zaujem si to dat opravit u nich) ale pozadovali odo mna zaplatenie sumy za vymenu sklicka. Je to sice suma mala, ale bola som velmi nahnevana pretoze to sklo mecanicky poskodene nebolo a potom mi este aj povedali ze co som necitala zarucny list kde maju uvedene ze zaruka sa nevztahuje na remienok a na sklicko. Ten remienok pochopim ale to ze sa to nevztahuje na sklicko??? Ved to predsa chrani cifernik...Tak som to dala na SOI a po ich presetreni som sa rozculila este viac lebo sa mi vyjadrili, ze ta predajna neporusila zakon kedze mali v zarucnom liste uvedene, ze zaruka sa na sklicko nevztahuje a preto musim sumu za vymenu skla zaplatit. To co uz je preboha za blbost??? Nemam jednoducho slov.... Uz si v zivote vo firme Timemaster hodinky nekupim a vsade o nich budem rozpravat aka je to zla firma a ake carachy predavaju....
Kúpil som drahé značkové hodinky za 130 euro, ktoré nemám ani rok, a kožený náramok sa v mieste zapínania zlomil a celý sa ošúpal. Bol som na predajni a tam mi povedali, že náramok sa nereklamuje, že si môžem objednať nový, ktorý ma bude stáť okolo 35 až 45 euro. Ako mám prosím vás ďalej postupovať...
@demarko podla mna naramok patri k hodinkam..To ako keby som mohla z topanok reklamovat iba kožu a nie napr. zapinanie... Nemal si sa nechat odbit. Este raz zajdi do predajne a argumentuj. Pozaduj pisomne odmietnutie reklamacie, nechaj si zavolat veduceho, povyhrazaj sa SOI. A ak tiez budu trvat na svojom, tak ten podnet na SOI aj podaj
nemám s takým niečim skúsenosť, ale určite by som to nevzdávala 😉