Reklamácia mobilného telefónu

lenkahamarova
2. dec 2017

Ahojte, potrebovala by som radu. Pred troma mesiacmi som reklamovala svoj telefón kvôli objaveniu zeleného pásu na displeji. Reklamáciu vzali. O mesiac mi prišlo vyrozumenie že za opravu by som mala zaplatiť pretože chyba vznikla mojou vinou -uznávam,spadol mi do vody ale rok a pól šiel bez chyby. Napísali mi úplne nezrozumiteľný mail, aj telefonicky mi nevedeli skoro nič povedať. Reklamáciu predĺžili o jeden mesiac. Odo dňa prvej návštevy predajne ubehli už tri mesiace a po viacerých telefonátoch som sa nedozvedela nič, len že dúfajú že už na ten ďalší deň príde a že o ňom nic nevedia. A ja sa pytam, je možné aby mi vrátili za telefon peniaze aj keď bola chyba spôsobená mojou vinou? Vzhľadom na takýto neprofesionálny prístup. Prosím poraďte mi. Ďakujem pekne. Lenka

ttzuzana
2. dec 2017

Bohužiaľ, určite nie.☹

lavieenrose
2. dec 2017

ja by som bola rada keby mi spadol do vody ze sa da vobec zapnut ..je pravda ze ho maju dlho a mali by ti ho vratit ale dufat ze ti daju zan peniaze to je nonsens

0silvia0
2. dec 2017

@lenkahamarova telefony spadnute do vody sa beru ako vina zakaznika a opravu si hradi zakaznik sam. Ale to, ze je niekde strateny a nevies sa k nemu dostat je cudne a urcite by ti mali telefon nejako vykompenzovat ak sa nenajde.

lenkahamarova
autor
2. dec 2017

No dobre, ďakujem pekne 🙂

lillystranska
2. dec 2017

@lenkahamarova do vybavenia reklamacie maju 30 dni cize ak ti sice povedali co je s nim ale nic si nepodpisala ani nedostala mozes ziadat o vratenie penazi. Btw pre zaujimavost kde si mobil kupovala?

lenkahamarova
autor
2. dec 2017

V Topoľčanoch u jedného sukromnika @lillystranska