Dobrý deň, chcem sa opýtať či ma niekto skúsenosť s reklamáciou u Kondeli, nám včera prišla postel, a je strašne tvrdá, celkovo prišla aj ošúchaná, ani vankúše ktoré mali prísť neprišli, a keď na nej lezim cítim sa ako keby som spala na dreve, tak preto sa pýtam ti či sa to bude dať reklamovať, ďakujem za rady .
@lacnyonlineshop ja som reklamovala u Kondelu. Jedna doska skrine bola zlomená. Napísala som reklamáciu, poslala foto a bez problémov na vlastné náklady poslali novú dosku.
Ja som reklamovala gauč keď nám prišiel, kúsok bol natrhnuty, ale na takom mieste kde to nevidno, kde sa spájal roh, úplne dole a chýbali skrutky, skrutky ešte v ten týždeň doposlali a vrátili časť peňazí úplne bez problemov
@lacnyonlineshop Popravde buď Ešte rada že ti vôbec došla správna posteľ od nich nám prišla skriňa úplne iná než sme si objednali (namiesto 3 dverovej prišla dvoj a ani neviem s čím ešte) A mali sme mesiac problém dostať od nich tú správnu
@drm21 tak to je už extrem , a vyriešilo sa to potom ?
@lacnyonlineshop vyriešilo len to bolo niečo neskutočné lebo vlastne sa zistilo že v tej prvej skrini čo nám dali zlu tak polovica bolo k tej našej takže nám vlastné museli doručiť ešte aj tú novu, vyskladat tu svoju a ostatné diely sme im mali vrátiť. No niečo neskutočné.. Nikdy viac od nich ani zadarmo
@lacnyonlineshop To si ani neviete predstaviť ten šok Ked nám to tu chlapi stavali podľa plánu A my sme došli domov a mňa skoro ranila mŕtvica že skriňa úplne iná A to ešte teda podotýkam mali len na polovicu ju poskladanu, vo mne by sa vtedy krvi nedorezali
Nám prišla.postel, bola vnútri zlomená. Odstúpiť od zmluvy je značne odveci, keďže.im tovar treba vrátiť a majú na to miesto niekde na Orave, čo by stála.preprava cca toľko, ako celá postel. ponúkli nám zľavu, prijali sme a nalomenu časť spevnili. Bola zlomená len vnútri, na kúsku, čiže to neohrozovalo funkčnosť.
@zuzuliatko18 lenze autorka zrejme tu istu postele nechce,ked pise,ze je strasne tvrda..reklamaciou by dosiahla ,tak opravu alebo vymenu kusa za iny...
@lacnyonlineshop inak,ja mam s nimi zlu skusenost s reklamaciou sedacky...nekonecne natahovacky...vraj sme sedacku nespravne pouzivali🙄😅vytahovali sa nite a parali svy ...cela vrzgala a pri tom na predajni vypadala velmi mohutne a pevna...nakoniec ju po 2.mes.zobrali na opravu(podla mojho nazoru ta sedacka nebola opravitelna)...30dnovu dobu nestihli...mali vselijake vyhovaracky a az,ked som sa im vyhrozila SOI, peniaze poslali na ucet...prvy a aj posledny x sme v tom obchode nakupovali
@jarmila2010 veď ja som len napísala skúsenosť s kondelou a ako sme sa rozhodli vtedy my, nevrabim, že naše riešenie je najlepšie. A skôr.to bola aj reakcia na radu, že.moze.odstupit od zmluvy, tak že si to treba dobr zvážiť, čo človek urobí.
Dobry den, chem sa spytat, ci poskytujete aj po-zarucny servis na pohovku Simeon-Savana 26 , ktory bol zakupeny 10.1,2021. Skelet pohovky je v poriadku, len epeda su nefuncne (vysedene v strede pohovky sa prebaraju) je mozna vymena epied a za aku cenu.Dakujem
Mas 14dni na odstupenie zmluvy,ked ste nakupovali cez eshop https://www.kondela.sk/vsetko-o-nakupe/vratenie... nereklamuj ju...len vratte