Ahojte milé žienky,viete mi prosím poradiť..Potrebujem reklamovať tovar zakúpený cez Kaufland online,samozrejme externý dodávateľ,nikto mi neodpovedá už týždeň a do Kauflandu sa nedá dovolať a na podnety(mail,odkazy nereagujú),pokazila sa nám vírivka po dni používania a nebola to zrovna lacná záležitosť. Kam sa môžem obrátiť na soi? Moc ďakujem za každú pomoc.
ale ved tam mas pri objednavke ziadosti...Ja som si teraz objednala spalnu a kazdy den cosi som pisala a extren dodavatel mi odpovedal hned do druheho dna...Skusala som po telefone ale to bez sance, takymto sposobom davam vacsiu sancu.
prihlas sa online, v profile mas objednavku, tam daj kontakt - budes komunukovat priamo s dodavatelom cez ich system
@dadis jasne aj to sme presli,ale dodavatel odpisal raz a to postup z knizky na opravu kt.sme uz davno skusili a odvtedy uz tyzden na milion sprav neodpovedal.Kaufland stranka to ma kulehacky vymyslene a ked potrebujes aj tel.komunikaciu na urgovanie problemu,tak len malokto si vsimne gulicky so sluchatkom v rohu😅potom nam pomohli,tak hadam sa to uz pohne🙏dakujem za kazdu odpoved
@livinka26 poslala by som doporucene tovar naspat a ziadala vratenie penazi do 14 dni bez udania dovodu