Reklamácia čižiem kvôli nepeknému poškriabaniu

le4
4. nov 2014

Ahojte, kupila som si cizmy (klasifikovane ako zimna obuv) v HuMANICu, stali cca 50€, a po dvoch(!!) kratkych vychadzkach su nepekne poskrabane, pritom som sla po asfalte a davala pozor! Uz ako som pri prvej vychadzke len vychadzala z dvoru, vsimla som si dva skrabance. Pritom som ich pred nosenim 2x impregnovala sprejom, ako mi bolo pri kase povedane. Aka je zhruba sanca, ze mi reklamaciu schvalia?
Rozmyslala som nad inymi kvalitnymi a drahsimi cizmami, lutujem, ze som ich nevzala, len tie moje BOLI krajsie... :(

barbora59
4. nov 2014

ja by som im tie topanky oplieskala o hlavu🙂

le4
autor
4. nov 2014

@barbora59 :D dufam ze ich neoplieskam, aj ked som riadne nastvana... To som si k nim tam v tej predajni este kupila drahsiu kabelku a po dvoch dnoch outfit nanic... :/

milacica22
4. nov 2014

Ahoj, nerada ti to hovorím, ale pravdepodobne ti reklamáciu neuznajú. Označia to ako poškodenie zo strany zákazníka. Mám skúsenosti, som 7 rokov vedúca obuvi, skúsiť to môžeš, ale nedávam tomu nádej. Ale prajem veľa šťastia pri vybavovaní reklamácie 🙂

niki101988
5. nov 2014

@le4 Myslím, že Ti reklamáciu neuznajú nakoľko škrabance sa žiaľ na topánkach robia bežne

katykis
5. nov 2014

Ja by som to skúsila. Neviem o aké škrabance ide, môže to byť aj popraskaná, nie poškriabaná povrchová úprava kože, resp. imitácie. Ja som mala podobnú skúsenosť s čižmami, ktoré mi po niekoľkých obutiach miestami popraskali. Boli kupované v obuvi Robel (zn. Jane Klein 😝 ), reklamácia mi bola uznaná a peniaze mi vrátili. Danú značku už určite nekúpim, stretla som sa aj tu na MK, že predávali obuv tejto značky s takým istým poškodením. 🙂

le4
autor
6. nov 2014

@katykis dakujem, vyskusam to..

le4
autor
6. nov 2014

Dakujem vam vsetkym za odpovede!
@milacica22 vdaka, dovody neuznania co si uviedla by som predpokladala, ale co je to nekvalita ze za dve setrne nosenia su topanky nanic.. Co sa tyka efektu, a pre ten som si kupila tie (boli krajsie) a nie kozene. Mam aj lacnejsie topanky, co viac vydrzali :(.

katykis
11. nov 2014

@le4 Máš nejakú novú skúsenosť s reklamáciou? Bola si ich už reklamovať? Ak áno, čo ti tam povedali? 🙂

le4
autor
11. nov 2014

@katykis ahoj 🙂, zial este nie, boli sme chori, neviem, ci ma este zmysel ist, hoci reklamovat by sa malo este dat, no nie? Len ci mi nepovedia, ze som ich dlhsie nosila...(su cely cas v botniku). Neviem, ako posudzuju(ne)kvalitu... Predviest im v predajni, ako lahko sa poskriabu, asi nie je riesenie :D.

katykis
12. nov 2014

Ja by som to skúsila. Problém je v tom, že sa rýchlo vzdávame, ale je potrebné, aby sme poukázali na nekvalitu, ktorá sa objavuje u nás aj v drahších obchodoch. Tak na to doplácame len my - spotrebitelia. Neboj sa ozvať, samozrejme nie s úmyslom vyvolať hádku, aj pekne sa dá vysvetliť o čo tu ide. Držím ti palce. 🙂