Kupila som si chladničku Samsung z Datartu. Bola top 9 na Heuréka. Dnes som ju zapojila a extrémne hučí! Pisali v recenziách že je hlučnejšia ale toto mi pride moc. Nie je to chybný kus, skratka je hlasná.
Čo mám robit? Myslite že sa oplatí ju reklamovať? Žeby mi vrátili peniaze a vybrala by som si inú? Ten hluk je ozaj otravný
Prečítaj si v návode, alebo nájdi na internete hlučnosť tvojej chladničky, Taká bežná hlučnosť je 40 až 45 dB u hlučnejších modelov 50 dB max. Takže keď premerajú hlučnosť, a budú vo výrobnom limite, nemusia ti uznať reklamáciu.
@miamia04 to sa dá? Aj keď už bola zapojená ? Len dnes prišla tak bolo by to v 14 dnoch
Dnes si ju zapojila čiže sa ešte chladí. Počkaj pár dní malo by to prestať tak hlasno.
Je to tato Chladnička komb. Samsung RB33B610ESA/EF, NoFrost
Ak je no Frost, tak zo začiatku je hlasná... Potom to prestane
Pri nákupe cez eshop máš 14 dní na vrátenie, vyskúšaš, nevyhovuje, aj bez dôvodu máš právo nepoškodené vrátiť. Uvidíš, ako ti píšu ženy, po pár dňoch, či prestane hučať.
Táto má v parametroch hlučnosť 35 db, čo je skor väčší šum, alebo zvuk dažda.
Táto má podľa parametrov 35 db, čo je väčší šum, alebo zvuk dažda. Pre niekoho to môže byť rušivé.
Po asi 24 hodinách by mala byť vychladená na požadovanú teplotu a nemala by v kuse hučať.
Ďakujem ešte teda počkám. Ale pre každý pripad keď to bude hučať aj ďalej a rozhodnem sa pre reklamáciu neviete ako to chodí v Datarte? Keď už chladnička stojí? Myslite žeby prišli po ňu ju zobrat či by som ju musela ja dopraviť k ním? Už ste niečo u nich reklamovali?