Dobrý deň
Davala som na reklamáciu tesnenie z chladničky. Od mojej reklamácie ubehlo 40 dní bez vyjadrenia
Môžem si nárokovať na vrátenie peňazí?
Ďakujem za odpoveď popr. ďalší postup riešenia
Pokial nespracuju reklamaciu do 30 dni, musia vratit peniaze,
Na predajni mi dali kontakt na značku kde to mam reklamovať. Kontaktovala som telefonicky ale keďže trebalo fotky vyplnala som ich online formulár. Prvý maili prišiel že záznamenali moju reklamaciu. Približne o hodinu mi prišiel mail ze posunuli moju reklamacou na reklamačné oddelenie. Prešlo 40 dní a žiadna odpoveď ani servisak.
Toto by mal za teba riesit predajca a nie priamo znacka... takze nazad do predajne a riesit to priamo tam s tym, ze sa neozvali a teda ti patria peniaze nazad...ale kedze mas zmluvu s predajnou (a u nich si nic nereklamovala) tak pochybujem, ze ti to budu akceptovat, ako ze plynula doba na vybavenie...
zalezi ci je chladnicka este v zaruke alebo nie a nie vsetky obchody ponukaju pozarucny servis.. Asi kvoli tomu vas odporucili na konkretnu znacku.. Treba pisat mail, volat.. Ale ak teda ubehlo 30 dni, mate narok na vratenie penazi..
Ja som sice reklamovala gauc, znacne nekvalitny material, odozva bola sice, ale zamietava a odmietali komunikovat, ani technika neposlali na posudenie... Tak som zavolala a riesila vec cez obchodnu inspekciu a nakoniec si ten smejd vzali a vratili aj peniaze, plnu sumu bez dopravy,
mne keď sa pokazila práčka v záruke, tiež mi dali kontakt na opravára, prišiel a opravil. ja by som už po 2 týždňoch urgovala opravu.
Chladnička je jasne ze v záruke inak by to bola blbosť riešiť reklamaciou
Pozri si spam
hmmm ja sa aj tak cudujem, ze si to vydrzala celych 40 dni, ja sby som ich hnala a kontaktovala kazdy jeden den
Vratenie penazi kvoli odlepenemu tesneniu asi tazko... nereagovali vobec? Kam si tu reklamaciu poslala? Pisomne, mailom, telefonicky, cez formular? Potvrdili ti prijatie reklamacie s datumom? Bola si tam osobne, mas doklad, kedy si reklamovala?