ahojte baby mám na vás otázočku ohladom reklamácie bundy kde je pokazený zips, dá sa tpo vyreklamovať?
kupovaná v Gate vo februári. diky za odpovede.
Normalne prides s blockom, povies kde je problem a uz sama predavacka usudi ci ti ju dovoli za nieco vymenit alebo ti to posle na reklamaciu 🙂
No neviem, s gate nemam prave velmi dobre skusenosti s reklamaciou. uz dvakrat mi reklamaciu neuznali, vraj som si to mohla spravit aj sama, popritom bolo jasne ze to bude nekvalitou vyrobku. Ale za vyskusanie nic nedas, ak mas od toho este blocek 🙂
vyskúšaj za to nič nedáš, buď ti vrátia peniaze alebo ti dajú si vybrať niečo iné v tej cene, samozrejme keď ti reklamáciu uznajú. ale celkovo teraz tieto veľké reťazce s oblečením už nemajú úctu voči tomu zákazníkovi a reklamáciu berú len ako formalitu lebo musia ale uznajú ju len málokedy
V gate je problém reklamovať čokoľvek, bola som tam dvakrát reklamovať, raz také letné sandálky, ktoré som mala na sebe asi dvakrát a pokazilo sa mi zapínanie a potom tiež pokazený zips ale na nohaviciach. Sandálky poslali na reklamáciu, ktorú mi potom samozrejme zamietli a so zipsom ma hneď poslali preč, že si ho mám dať niekde vymeniť, že to mi aj tak nevyreklamujú lebo je to vec, ktorú som mohla pokaziť ja
@meryeen39 Ahoj, na reklamáciu máš nárok aj pri pokazenom zipse. Keďže si ju kupovala vo februári, môžu Ti ju zamietnuť len na základe odborného posúdenia, teda predavačka určite nemôže Tvoju reklamáciu zamietnuť. Odborné posúdenie musí mať patričné náležitosti, ktoré musí predajca a ten, kto ho vyhotovuje dodržať: https://prepodnikanie.sk/odborne-posudenie-k-re...
@meryeen39 To by sa mohlo dať, skús sa popýtať priamo na predajni, veď aj keď to dáš nemáš tým čo stratiť 🙂