Reklamácia až po zime

27. jún 2023

Ahojte, viete mi prosim poradit. Dcera sa na zimnych topankach roztrhol zips, stalo sa to uz uplne na konci zimy, ked sme uz prechadzali na tenisky. Nestihla som to ist hned reklamovat, mozem mat nejaky problem, ked to pojdem reklamovat az teraz. Dakujem

veronika33
27. jún 2023

ak to stíhaš reklamovať v reklamačnej dobe, tak je to ok

autor
27. jún 2023

@veronika33 v reklamacnej urcite topanky boli kupene v 12/2022

1angelika
27. jún 2023

môžeš ísť ale pochybujem , že to uznajú, odôvodnia to, že používaním sa to stalo..

00momo
27. jún 2023

Ja som tak reklamovala oteplene botasky a pani predavacka ze niesu vycistene z vnútra. A ja ,ze to ich bude niekto nosit ďalej? Pani bez slova vzala reklamáciu. A tie oteplene botasky nemali ani týždeň.

gabci_gabca
27. jún 2023

Podľa mňa je úplne jedno v akom mesiaci ich reklamuješ. Stačiť by malo, ak sú ešte v záručnej lehote. Takže kľudne by som ich reklamovala. Ich je do toho nič prakticky, prečo reklamuješ až teraz

stanulienkat
27. jún 2023

Staci pocas zarucnej doby, len to neznamena, ze automaticky yznaju. Moze to byt sposobene nespravnou manipulaciou. Do zaruky zvacsa spadaju vady z vyroby.

autor
27. jún 2023

Dakujem dievcata, ako ja s tym nejak pocitam, ze to nemusia uznat, ale dnes budem v blizkosti ich predajne tak mi napadlo, ze zoberiem so sebou a skusim

tanyag
27. jún 2023

Ja som natrhnutý zips tiež riešila niekedy v máji. Vzali na reklamáciu. Čakala som 30 dní, potom mi prišla správa, že mám ísť do predajne a tam vraveli, že oprava by bola drahšia, takže mi vrátia peniaze.

rachel36a
27. jún 2023

Ja som reklamovala zasekavajuci sa zips tiez qz po zime...bez problemov mi vratili peniaze...nikto neriesil ze je maj...