Ahojte maminky, chcem sa s Vami poradiť ohľadom reklamácie. Reklamácia sa týka čižiem pre dcéru. Nebudem už rozpisovať aké zážitky mám, keď som prišla do predajne s rozpadnutou týždeň kúpenou čižmou. Opravili mi to, stalo sa presne to isté druhy krát, opäť som reklamovala. Dnes som si po vyzvaní prišla vyzdvihnúť už 2 krát reklamovanú vec a povedali, mi, že si mám v tej hodnote vybrať niečo iné. Hurá, pomyslela som si. Ale hneď som zmrzla. Dcére som chcela teda zobrať náhradu, žiaľ nič sa mi tam nepozdávalo a dokonca nemali ani zo žiadnych jej číslo. Predavačka ma odbila s tým, že to je môj problém, aby som si čosi vybrala ☹ Preto sa chcem spýtať, či mám nárok na vrátenie peňazí, kedže sa mi tam nič nepáčilo, a moje pôvodné 2 krát reklamované čižmy uznali za chybné. Alebo budem musieť čosi vybrať z donútenia? ďakujem 🙂
sjuz, dakujem, viem, ze po 3 reklamacii mam narok na vratenie, ale toto bolo len druha, tak preto som nevedela
@afronikaa tiez si myslim ze mas narok na vratenie penazi, ked nevedia ti tovar vymenit za taky isty ale neposkodeny, tak nieje o com.. Ak budu robit problem, kludne sa obrat na SOI-ku, vyriesia to v tvoj prospech.
Mas narok na vratenie penazi, nemozu ta nutit vybrat si nieco ine. nedaj sa odbit, but drza ak treba, kludne povedz ze na nich posles SOI, lebo zo zakona mas narok na vratenie penazi. Uvidis zlaknu sa...