Zienky poradte ako to je, tento piatok som kupila v zlatnicstve nausnice... ale su tak nekvalitne... predavajuca mi ukazala jeden diel nausnice a srobu na zakrutenie nie, bola ochota nausnicku som si vyskusala po vyzualnej stranke sa mi pacila a tak som si produkt kupila... a tu nastal problem nakolko v predajni som si nausnicu nemohla zastrobovat, tak doma som zistila ze sroba na uchytenie je tak nekvalitne zlisovana ze to riadne nedrzi ani po kope a jeden diel nausnicky je dokonca skriveny... 😖 😔 . Jasne ze predavajuca sa musela neskutocne potesit ze takyto "uzasny unikat" mi predala... V sobotu som tam hned nabehla ale bola tam ina zenska a ta mi povedala ze si do pondelka mam pockat na veducu... ze ona to nemoze riesit. Tak som povedala OK. Pri kupe som si zachovala ze mali este jedny taketo iste nausnicky tak som reku myslela ze vymenim zle za dobre... a cuduj sa svetu ked ich vytiahla tak uz len tie ake boli dokrivene od spodu a nekvalitne... sama sa presvedcila ze kus kt. som si zakupila som si ja urcite mechanicky nemohla znicit, ked vo výkladnej skrini mali este horsie... proste otras.... Nejde ani o to ale o vasu radu ako postupovat... Najradsej by som tam zajtra nabehla za veducov a okamzite by som si pytala naspat peniaze a ziadnu inu vymenu tovaru za tovar... mam na to narok? Naco mam narok a na co nie??? ked tovar je ozaj nekvalitny a bola som tak trosku dost nemilo oklamana. Dakujem za kazdu radu a pomoc... na koho sa da v pripade nevihovenia obratit? Som moc sklamana a ozaj nemam ani chut riesit dake problemi ale nemam u nej ani zaujem aky kolvek iny produkt kupit...
@erika1977
@sisaha to ste ma aj kus potesili zienky :D juuuj ked ja som taka sprosta osoba odmekcena, ale zajtra sa nedam hrozne som bola sklamana, tak do 7 dni mam teda na 100% moznost odstupit od kupi? juuu to som nevedela idem co to este o tom postudovat aby som bola mudrejsia... ste fajn zienky 😉
@katana11 to je jedno, nenechaj sa odbit, povedz, ze to urobila schvalne, nausnica je nenositelna, je to vadny vyrobok a ty si si to vsimla az doma. Najlepsie bude, ked tam pojdes aj s chlapom, ak sa na to necitis... A kludne zvys aj hlas, ked ti nebude chciet vratit peniaze. Alebo jej povedz, nech to vyreklamuje a doda ti riadny tovar. Zakon je na tvojej strane
@erika1977 dikes dam vediet 😒
@sisaha no ono to tak lahke nebude... pochybila som hlavne nakolko som prebrala tovar a mala som moznost akeho takeho prezretia- ona sa moze tiez kade cim ohradit ako citam... ale tak pevne verim ze bude za dobro, lebo jej tam riaden cirkus urobim a ked nie po dobrom tak to pojde po zlom... kontrola sa minimalne nevihne... och aj s tou nasou kvalitou... ako vsetko na Slovensku... dikes zienky...
@erika1977
@sisaha
....robím v obchode ....žiadne vyhráženie "šoikou" u nás neplatí ,a ak ja nehulákam na zákazníka tak ani on nebude hulákať po mne- sme predsa slušní ľudia - SOI aj tak reklamáciu nerieši,ale kontroluje či je v predajni všetko v poriadku 😉 ....postupujeme vždy podľa reklamačného poriadku -toto bola podľa mňa výrobná chyba
@katana11 choď do predajne a žiadaj výmenu alebo prijatie tovaru na reklamáciu -je to podľa mňa výrobná chyba,do zápisu môžeš uviesť aj že predávajúca prejavila ochotu tovar vymeniť ale bol bohužiaľ v ešte horšom stave ako tieto tvoje naušnice a preto žiaden nový bezchybný tovar alebo vrtenie sumy,keďže sklamali tvoju dôveru 🙂 ...držím palce
@bodka13 ok, ty patris medzi slusnych predajcov, ale ak to nebolo zlatnictvo renomovanej znacky, tak neviem ci sa len tak domoze pravdy. Uz len to, ze tam nebol nik, kto by reklamaciu vybavil. Ja tiez vsetko riesim slusne do tej doby, pokial sa so mnou bavi slusne aj predajca.. Mam ale aj negativne skusenosti a tam mi pomohla moja asertivita...
@sisaha to sa bežne stáva,že obyčajné predavačky dávajú ruky preč od prijatia reklamácie,nechcú byť zodpovedné za jej prijatie- stalo sa to aj u nás v predajni - tiež povedali zákazníčke,že musí počkať kým príde vedúca - ale pochopili,že tak sa to nerobí 😉
....mne osobne sa stalo,že pri reklamácii slnečných okuliarov nám slečna povedala "že máte si vybrať iné",tak jej hovorím že chceme presne ten istý vzor alebo spať peniaze a oni sú povinní podľa zákona nám dať opravené/nové tie isté alebo vrátiť peniaze ...no a na to mi zase odpovedala"že ale to sa majiteľovi páčiť nebude" ....tak som jej povedala,že mne sa nepáči ich postup,teraz si idem nakúpiť potraviny a zatiaľ nech to preberie s majiteľom....po nákupe nás čakali peniaze ....keby boli jednali seriózne,bola by som tam tie prachy hneď minula za dvoje detské okuliare 😉 keďže si manžel na dovolenke musel kúpiť nové,lebo by nemohol šoferovať
@katana11
peniaze by vam mali vratit,pretoze je to podvod, nausnice by som si nafotila. ak by mi tie peniaze nechceli vratit, tak by som ich rozniesla po internete ze by do ich zlatnictva uz nikto nikdy nevkrocil. a poslala by som to aj na soi, ved musi byt nejaka ochrana spotrebitela. ak je obchodnik tak ma predavat len nove funkcne veci.!
@bodka13
@sisaha
@erika1977 zienky juuuuuuuuuuuuuuuuj rada som bola som tam dnes a sama sa presvedcila ze je to neskutocne nekvalitne, skusala aj ine sroby a dokonca aj tie mala zle... 😖 nuz kvalita za "vyhodnu" cenu 😅 tak nakoniec volala majitelovi, ten mi chel este ponuknut nakupne poukazky, ale prehovorila ho ze nemam zaujem takze, vysli mi v ustreti 😵 tak som aj rada
kupila som 5 rocnemu synovi zimne topanky Sante, stali 48 eur, vraj nepremokave 😠 😠 😠 😠 Premokaju a to po hodine vonku v snehu, nie roztopenom, v cerstvom snehu ..reklama na tie topanky znela: "do kazdeho pocasia..s membranou...." je to značka, ktora vyraba zdravotnu obuv, chcela som pre syna, co najlepsie topanky.. Dopadli sme tak, ze som musela synovi kupit ine zimne topanky, aby som tie Sante mohla zaniest na reklamaciu 😠 😠 😠 😠
Mozem ziadat peniaze spat? Ako mam postupovat? lebo uz topanky tej znacky nechcem skusat a myslim, ze ine tam nemajú.
dakujem
Dobrý deň 🙂 chcem sa spýtať ... dnes som kúpila mamine v kamennom obchode topánky,avšak tie sa jej nepáčia ... je možné že by som hned zajtra bežala do toho obchodu a vrátia mi peniažky ? boty su uplne nepoškodené,nenosené ... mám právo na vrátenie penazí ? .. prosíííím poradte 🙂 dakujeeem 🙂
ahojte, neviem kto mi poradí, ale chcem sa opýtať, kúpila som tu na modrom koníkovi, použitú odsávačku, v inzercii mala napísané používané mesiac, ako nová. Tak som si kúpila, však je nová. No odsávačka prišla nepoužiteľná, nefungovala ako mala. S predávajúca mi najskôr navrhla poloviccu sumy preplatiť. Ja som žiadala záručný list, ale v tom som zistila, že žiadny nemá, lebo aj ju už získala použitú od známej-tvrdila. Teraz odmieta už aj so mnou komunikovať. Ja som ju po tejto novej informácii žiadala vrátiť celú sumu. Odsávačka dorazila asi vo štvrtok a ja som jej písala asi v sobotu-nedeľa, čiže do 7 dní, ale nepoužila som ju, lebo mi stále svietila červená. Ako mám postupovať.. Aj mne sa niečo také stalo, že doma mi to fungovalo a keď dorazilo, tak to nešlo, ale peniaze som vrátila. Poraďte....
Dobrý den.Dnes som bola v Natur House na konzultácii zdarma a pani dietologička mi povedala,že jediná podmienka toho všetkého je,že budem kupovať vaše výrobky,ale než som sa ztihla z toho všetkého vzpametať,tak mi nablokovala dva prípravky,pričom som nevedela kolko každý stojí a že je tak moc drahý,abych na to mohla povedať že si to neprajem.A taky knihu o ktorej mi povedala,že mi ju dáva a potom mi ju zaúčtovala. Pri čom som o tom vobec nevedela.A až som sa ztihla z toho zpametať tak som to zaplatila manželovou kartou a ten si praje vrátiť peniaze,lebo ich nahlásí na obchodnéi isšpekcii,alebo pravnikovi.
MYSLÍTE ŽE MAME MOŽNOST VRÁTENÍ PENAZÍ? 😒 MOC VAM DAKUJEM ZA ODPOVED 😒
do 7 dni od kupy maš narok odstupit od kupnej zmluvy.takže sa nedaj odbyt a žiadaj o vratenie penazi.ked ti budu robit problemy tak im povedz,že tam pošleš na kontrolu šojku.to je skratka