Ahojte chcela by som poradiť ohľadom reklamácie. Reklamovala som malej topánočky no reklamáciu mi nevybavili do 30 dni takže musia vrátiť peniaze no bývame asi 70km od mesta kde sme topánočky kupovali a reklamovali a oni mi odmietli poslat peniaze, že len osobne v predajni je to správny postup. Ďakujem za pomoc
@stanka69 Je to správny postup. Pokiaľ si reklamáciu vybavovala osobne v kamennej predajni, tak aj osobne tam musíš prísť. Isto ti dajú podpísať nejaký protokol o ukončení reklamácie, o prebratí tovaru resp. o tom, že ti vrátili preniaze. Nemôžu ti len tak poslať peniaze na účet, šekom alebo v obálke. Aj predaňa musí byť chránená, aby si ty napríklad za týždeň neprišla, že chceš peniaze, že ti predtým žiadne nedali. Vieš ako to myslím.
pozri si reklamačný poriadok čo tam majú napísané,alebo z akej stránky to bolo?