Reklamácia

ovaaa
19. jan 2023

Žienky stalo sa Vám, že Vám pri reklamácii napísali , že treba balík poslať balíkom nie doporučené? Ja sa chystám za hlavu pretože v prípade straty balíka, alebo vychcanosti " my sme balík nedoostali" by som nemala ani tovar ani peniaze.

vulka
19. jan 2023

@ovaaa Asi nerozumieš poštárskej terminológii. Doporučene znamená, že to pošleš ako list. A balík je normálne zapísaná zásielka.

0silvia0
19. jan 2023

@ovaaa pri podavani balika vypisujes aj podaci listok. Cize doklad budes mat

maris5
19. jan 2023

@ovaaa navyse balik si mozes poistit. Ja som posielala kociar na reklamaciu a poistovala som ho na 1000€. Mas cislo zasielky, vidis ako cestuje a kedy ho prevzali.

maranco
19. jan 2023

@ovaaa ak je to drahšia vec, poisti si zásielku. Nám tak poštový kuriér ukradol reklamovaný tablet. Vyplatili cenu tabletu lebo bolo poistené.
Vyplň si údaje doma https://eposta.posta.sk/epodaci-harok/ budeš mať lacnejšie postovné.