Pýtanie peňazí v obchodnom centre

yanabella
13. dec 2024

Bola som v obchodnom centre v BA a zastavil ma taky mlady muz, ze je nepocujuci a dal mi podpisat papier ze nejaka slovenska asociacia nepocujucich a prispiet peniaze, co som videla tak v papieri ludia podpisali ze davaju 20€. Povedala som mu ze mozem dat len 5 (vytiahla som 5€) tak sa zatvaril ze je to malo ale potom ok. A o par minut som ho videla uz bez papieru aj s nejakym mladsim chalanom ist do obchodov. Nemate s tym skusenost co to znamena? Ci podvod?

judit47
13. dec 2024

Podvod.

Chodi cela partia aj po restikach, aj na stanici atd.

elenka74
13. dec 2024

@yanabella jasné, že je to podvod

enmery
13. dec 2024

Podvod.

lucka_ke
13. dec 2024

joj to ešte keď som bola študentka fungovalo, chodili vtedy po reštikách a poukladali pred ľudí nejaké drobné veci (dekorácie) s lístočkom a potom prišli a zobrali peniaze alebo tú vec späť, tiež sa tvárili, že sú nepočujúci

maranco
13. dec 2024

Podvod nájdi si videá na YT kluci z Prahy tam opisujú ako funguje ten podvod, natočili ich v Paríži

diewcatqoo
13. dec 2024

To vazne len tak hocico podpisujete a hocikomu davate peniaze? 😳

mamina7070
13. dec 2024

podvod ako vacsina zbierok

jasminet
13. dec 2024

Boze, toto fungovalo uz 1990 v Rakusku, ked sme sa prvy krát dostali za hranice. Najnovsie chodia mlade tmavsie mamicky s detmi na rukach po nakupakoch a pytaju na ubytovanie/jedlo atd.

unicornlady
13. dec 2024

Mne to pripomenulo, ako pred pár rokmi taký muž, ale asi ozaj bol nepočujúci, neviem, predával kľúčenky (nejaký smajlík, oranžová guľa).
Najprv mi to doslova vrazil do ruky, a potom ukázal papier, že chce za to neviem, či 5, či 10eur. Ja som sa mu uhla, ale mojej mame to tak dal a ona mu dala peniaze.
Ale keď sme vychádzali, tak na mňa nepriateľsky zazrel a mávol nado mnou rukou, no ako, dosť nepríjemný pocit som z neho mala.

cacianka
13. dec 2024

Dievča , ty si zaspala 😍, veď takéto podvody su tu už viac ako 20 rokov.