Ahojte dievčatá. Mám menší problém a potrebovala by som poradiť. V pss mám založený účet, žiadne sporenie, nič.. Vždy keď mi vyšli peniažky, poslala som ich tam a vždy keď som ich potrebovala, poslala som si ich z toho účtu na môj bežný a hotovo. Chcela by som si ich aj teraz vybrať, avšak zabudla som heslo. To by nebol až taký problém, zavolať tam a oni mi pošlú nové heslo na mobil.. Lenže ja to staré číslo už nepoužívam, úplne som zabudla na to že pss mám na to staré číslo. Neviete čo mám robiť? Dá sa vybrať peniažky konkrétne aj na pobočke, alebo ich požiadať na pobočke nech mi ich pošlú na účet? ďakujem za odpovede
Asi sme sa nepochopili. Problém zavolať tam nemám. Lenže oni mi pošlú nové heslo na staré číslo, ku ktorému ja už nemám dosah. Povedali mi, že sa musí spísať písomná žiadosť na zmenu tel.č. Lenže moja otázka bola, či sa dá urobiť z pobočky bezhotovostný prevod na môj bežný účet, alebo to musím ja urobiť cez IB cez to STARÉ číslo, ktoré už pochopiteľne nemám. A písomná žiadosť sa vybavuje dlhšie + sviatky, preto som sa pýtala na alternatívu ísť tam.
"To by nebol až taký problém, zavolať tam"... a preco tam nezavolas a neopytas sa priamo ich co mas robit?