Problémy s predávajúcou. Ako postupovať?

janya0310
23. apr 2013

malemu som kupila hopsadlo, nieco ako latkovu hojdacku, prislo mi domov zamazane, zapachajuce, boli na nom este zaschnute zvysky po jedle, vobec nezodpovedalo fotkam na inzerate.Platila som zan vopred prevodom na ucet a ona mi ho az potom posielala. Predavajucej som napisala,ze ho chcem vratit, suhlasila, ale nechce mi dopredu poslat peniaze, chce, aby som jej najskor ja poslala hopsadlo a az potom mi ona vrati peniaze. Mozete mi poradit ako postupovat a kde sa mam obratit. Dakujem

simsalabim
23. apr 2013

V kazdom internetovom obchode musis najprv vratit tovar, az potom ti vratia peniaze. Myslim, ze predavajuca postupuje spravne....nakupujem vela cez internet, nove aj pouzite veci a vseobecne sa takto postupuje.

wena
23. apr 2013

Ak sa bojis, ze ti neposle peniaze, tak sa dohodnite, ze jej to posles na dobierku.

katka1981
23. apr 2013

ved to je normalny postup, ze ked jej pride domov, posle ti peniaze. Ak by tak neurobila, napises sem jej meno a ma smolu.

sissy27
23. apr 2013

a keď ideš reklamovať do kamenného obchodu, tak tiež si prídeš najprv pre peniaze a o dva dni im vrátiš tovar? vždy sa vracia najprv tovar a potom peniaze...