Uz som z toho na nervy...Za posledných 5-8rokov sme vymenili 3pracky…Najprv to bola Whirlpool, lenze po case sa tak pokazila, ze sme museli kupit novu, potom Zanussi, ta o nieco dlhsie vydrzala ale detto dopadlo to tak, ze zas "novu".Tak som si povedala, ze vrazim prachy do kvalitnejsej znacky, lebo mi to tak tvrdili, ze je to najlepsia pracka a ze urcite sa tak rychlo ako predosle pracky nepokazi.Takze 10.1.2015 sme kupili AEG (Lavamat-Protex Liqui System) do 6kg,myslim, ze A trieda.Pekne som si "cvakla" a plus som dala este zaruku+5rokov navyse na motor(cize 10rokov), kedze drviva vacsina praciek odisla vdaka "motorceku"…Pochopila som dnesnym dnom"krutu" realitu, ze pracky sa dnes robia na 2roky a dovi dopo…Takze dnesnym dnom nam pracicka zacala hucat…To je doslova rekord v kazlivosti s predchadzajucimi prackami...A akokeby zas odchadzal motor,tak strasne trieska…Alebo akokeby tam bolo nieco "uvolnene"…V podstate je to jedno co tam je. Ide o to, ze pracku mam v "zaruke"…Co robit?Ist na reklamacie??Tam kde som ju kupobvala???Alebo zavolat opravara?Alebo ako postupovat?…Dakujem za odpovede.
Nechapem čo riešiš - priplatila si si za zaruku 5 plus, tak šup do obchodu kde si pračku kupovala a reklamovať...nech oni platia opravu a dalej sa uvidi.
@sardinka335 🙂 Jasne uz sa deje… 🙂 🙂
@viera Ja mám podobnú skúsenosť, ale - s umývačkami riadu🙂 Vždy volám do autorizovaného servisu - adresu nájdeš buď v sprievodných papieroch, ktoré si dostala k spotrebiču alebo si vygoogliš. Nadiktujem im všetky potrebné údaje - od značky cez dátum kúpy atď. Zvyčajne sa mi ešte v ten istý deň ozval opravár, ktorému som vysvetlila, akú poruchu má spotrebič. Prišiel, opravil, prepísal si údaje z bločka a bolo. Nič som neplatila, keďže bol spotrebič v záruke. Nikdy som to neriešila cez obchod, vždy len cez autorizovaný servis...
Odpoved na pracku…
Dobry den,
Najskor si bude treba prist potvrdit zarucny list s blokom o zaplateni pracky,a potom nasledne kontaktovat servisne stredisko kde nahlasite vase osobne udaje,model pracky so seriovym cislom a zavadu ktora sa vam objavila.Kontak na servis je PROEX,cislo 0903/45 35 65.Ak to bude opravitelne tak vam to v ramci 2-rocnej zakonnej zaruky opravia,ak by to nahodou bola vec neodstranitelna tak servisny technik vypise opravny formular na zaklade ktoreho vieme reklamaciu riesit tromi sposobmy.Prvy je ten ze by sa pracka vymenila za tu istu,druhy je ze pracka by sa vymenila za inu znacku a financny rozdiel ktory by vznikol sa doplatil,treti sposob by bol ze by sme si prisli pre pracku a vratili by sme vam peniaze.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
@viera ak sa nemylim, tak aeg ma servis a servisnu podporu, patri pod electrolux. http://www.aeg.sk/Support/
http://www.aeg.sk/Page-Footer-Menu/About-us/Con...
takze by som si zavolala a opytala sa, ako mam postupovat. alebo potom reklamovat tam, kde si kupovala.