Ahojte pracujem v obchode. A jedna naša kolegyňa si týka s vedúcim . Sú kamaráti. Ona si dovoľuje voči ostatným veľa. Stalo sa že viac krát v práci niečo neurobila a upozornila som na to. Pričom sa to má robiť na každej poobednej smene. Mame tam kamery. Informovala som nadriadeného o tom. Po voľné som prišla do práce . blokovala som zákazníka ona pred zákazníkom nám na začala nadávať vrieskať a vyhrážať sa . Nadavala do ku... pi.... a otvorene mi povedala či som si myslela že jej vedúci sa postaví proti nej. Volala som vedúcemu ako sa zachovala povedal že to riešiť nebude. Ten vedúci má nad sebou ešte šéfa mám ísť za nim. Mňa za všetko zjazdi. Ona môže všetko blokovalasomaonazákazníka
@viktoria12 ona ti nadavala a ty si bola ticho?
@veronikaszabova povedala som je že blokujeme zákazníka ak má nejaký problém nech sa ukľudní a potom keď odíde zákazník si to povieme . Stála tam aj druhá koleg či všetko pocula
Nie nemoze, pracovna moralka musi byt. Veduci zlyhal nakolko si Vas mal okamzite obe zobrat do kancelarie a porobit poriadky. Isla by som za veducim,dotycna nech je tam tiez a prebrala by som s nimi celu situaciu.Teda, ze si zamestnakyna neplni po sichte svoje povinnosti a vedome ma slovne napadla pred zakaznikmi a ake dosledky z toho ide veduci vyvodit.Vsetko si nahraj pre istotu. Budes mat dokaz pre dalsieho nadriadeneho. V pripade, ze mate kamerovy system riesila by som to okamzite s nadriadenym kvoli dokazu a zohnala si svedkov.Ak to budu tvoje kolegyne tak bacha...nikto nechce prist o miesto.Otazne je co by som tymto docielila....ak nemas pohodu v praci hladala by som si nove miesto nakolko zrejme toto neskonci ....
@viktoria12 treba zavolať alebo napísať na vedenie a žiadať preloženie na inú prevádzku - kludne uveď z akého dôvodu....alebo ak taká možnosť nie je, sťažnosť na vedúceho že nerieši problém s kolegyňou a bude ti tam robiť takéto scény a urážať ťa pred zákazníkmi - dáš výpoveď a odídeš na PN....vedúci prevádzky má povinnosť riešiť všetky problémy na prevádzke a zamestnávateľ má zabezpečiť prostredie kde nie je šikana a ponižovanie zamestnancov
@viktoria12 takže ano choď vyššie a sťažuj sa na vedúceho že to odmietol riešiť lebo kolegyňa je jeho kamarátka....ale na tvojom mieste žiadam o preloženie...prípadne povedz vedúcemu že ak sa to bude opakovať a on to nebude riešiť, dávaš výpoveď....
@mogaa povedal že môžem dať kľudne výpoveď. On nebude riešiť nejaké žabomyšie hádky. Nieje nejaký kódex správania na pracovisku. Neda sa oficiálne sťažovať vyššiemu nadriadenému že ako sa chovala koleg. Že my vulgárne nadávala pred zákazníkom.
@viktoria12 ak si veduci nevie urobit poriadok na pracovisku, nema tam co robit .Pises, ze sa neda oficialne stazovat vyssiemu nadriadenemu takze si to vzdala.Nerozumiem potom co tu riesis. Ak mas svedkov, zakaznik, kolegyne a su ochotni vypovedat + kamerovy zaznam mas dokazy o slovnom napadnuti a necinnosti veduceho. Alebo stiahni chvost a rob sa hluchou a slepou....rob si len svoju pracu a nekomentuj cudziu. Aj na psa pride mraz....
Pisomne celu situaciu popks nadriadenemu.tomu co je nad veducim.ak to nechas tak.vystvu ta odtial...spravaj sa asertivne...ak bude treba.daj sa prelozit...na vypoved nech veduci zabudne.nedaj sa
@viktoria12 ako som písala, v prvom rade by som sa sťažovala na prístup vedúceho jeho nadriadenému - vedúci je od toho aby riešil problémy na pracovisku....ak by to nepomohlo dala by som výpoveď a hneď na druhý deň by som sa hodila na OČR alebo na PN až do skončenia výpovednej doby....a za 2mesiace máš robotu v obchode hneď nájdenú....
@viktoria12 nemá ti co pred zákazníkom nadávať, na to nemá právo ani žiaden šéf ani prezident ani nikto.. Len toľko k tomu. Inak podobnú situáciu som mala na testoch na vyššiu pozíciu ako sa zachovať v takom a takom prípade, neverili by ste ale na tomto veľa ľudí pohorelo. Slušné chovanie a empatiu ma dnes málokto.
nevedela som už hore písať. Píšem cez mobil . Moja otázka znie .môže ma takto verejne urážať pred zakaznikom vrieskať po mne na celý obchod nadávať mi. Nie je nejaká pracovná morálka a nemajú sa také veci riešiť pred zákazníkom .