Maminky aj nemaminky 🙂, prosím o pomoc. Kúpila som tu na MK detské vysielačky za 45€ od maminy,ktorá mala dobré hodnotenia,ale vysielačky mi strašne šumia a dokonca tá jedna vysielačka stále vypína,aj keď sú v nej baterky,aj keď je na nabíjačke ☹ takže sú nepoužiteľné ☹ Ako môžem počuť či bábo plače,alebo nie,keď je vypnutá?? Samozrejme,inzerát už zmazala a tak ju neustále kontaktujem cez IP,ale neodpovedá,teda na začiatku odpovedala,že neexistuje,že vysielačky nejdú a už sa odmlčala ☹ Chcem vrátiť peniaze,ved 45€ nie je 5 či 10€!!! No ona nereaguje ☹ Som z toho na nervy,objednala som to pre sestru,nahovorila som,ju,že načo bude kupovať nové,keď tu má o 50% lacnejšie a sú "vraj" ako nové!!! Mám ešte šancu,dostať späť svoje,teda sestrine peniaze?? ďakujem za každú radu!!M.
@miimii skús svojproblém napísať do témy https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/skusenosti-s-predavajucimi-na-modrom-konikovi/ sú skúsené mamičky,ktoré ti isto poradia...držím palce...
@miimii Treba napisat oficialnu ziadost o vyriesenie problemu v obchode (vid predloha). Drzim palce!
Ako postupovať ak mám problém v bazári?
Ak sa riešenie problému v obchode dostane na mŕtvy bod, napíšte dotyčnej osobe oficiálnu žiadosť o vyriešenie problému v obchode.
Žiadosť napíšte prostredníctvom internej pošty podľa návodu (viď nižšie). V internej pošte nikdy nepoužívaj hrubé slová a osobné urážky - sama si tým komplikuješ situáciu a môže ťa to mrzieť, keď sa kvôli tomu problém nevyrieši.
Návod ako napísať oficiálnu žiadosť o vyriešenie problému v obchode.
Napíš novú správu
Komu: (login dotyčného užívateľa), admin
Predmet: Žiadosť o vyriešenie problému v obchode
Text správy:
Pekný deň (login dotyčného užívateľa),
Toto je oficiálna žiadosť o vyriešenie problému v obchode.
Základné informácie o obchode:
Predavajúci: (login)
Kupujúci: (login)
Cena tovar + poštovné: (suma v EUR)
Linka na inzerát: (url linka)
V obchode sme sa dohodli na:
Porušenie našej dohody vidím v:
Môj návrh riešenia je:
Na danú správu reaguj obratom, najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia. Ak sa tak nestane, admin ti pozastaví obchodovanie v bazári až do vyriešenia problému.
Keďže je to oficiálna žiadosť, reaguj na tieto otázky:
Súhlasíš s mojim návrhom na riešenie? ÁNO/NIE
Ak ÁNO, napíš dokedy a ako ho zrealizuješ.
Ak NIE, napíš tvoj pohľad na daný obchod:
V obchode sme sa dohodli na:
Porušenie našej dohody vidím v:
Môj návrh riešenia je:
Ak s tvojim návrhom nebudem súhlasiť, o riešení rozhodne admin stránky, ktorý je o tejto žiadosti informovaný. Na rozhodnutí sa bude podieľať aj prístup, aký zvoliš pri riešení tohto problému.
Verím, že daný obchod spolu úspešne vyriešime.
Ďakujem za tvoju odpoveď.
(Tvoj login)
@miimii Myslím, že pokiaľ s tebou odmieta komunikovať, nemáš šancu dostať peniaze späť.
Je to bazár a toto je riziko.