Problém s vysielačkami z bazára

miimii
22. okt 2013

Maminky aj nemaminky 🙂, prosím o pomoc. Kúpila som tu na MK detské vysielačky za 45€ od maminy,ktorá mala dobré hodnotenia,ale vysielačky mi strašne šumia a dokonca tá jedna vysielačka stále vypína,aj keď sú v nej baterky,aj keď je na nabíjačke ☹ takže sú nepoužiteľné ☹ Ako môžem počuť či bábo plače,alebo nie,keď je vypnutá?? Samozrejme,inzerát už zmazala a tak ju neustále kontaktujem cez IP,ale neodpovedá,teda na začiatku odpovedala,že neexistuje,že vysielačky nejdú a už sa odmlčala ☹ Chcem vrátiť peniaze,ved 45€ nie je 5 či 10€!!! No ona nereaguje ☹ Som z toho na nervy,objednala som to pre sestru,nahovorila som,ju,že načo bude kupovať nové,keď tu má o 50% lacnejšie a sú "vraj" ako nové!!! Mám ešte šancu,dostať späť svoje,teda sestrine peniaze?? ďakujem za každú radu!!M.

wena
22. okt 2013

@miimii Myslím, že pokiaľ s tebou odmieta komunikovať, nemáš šancu dostať peniaze späť.
Je to bazár a toto je riziko.

jonas17
22. okt 2013

@miimii skús svojproblém napísať do témy https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/skusenosti-s-predavajucimi-na-modrom-konikovi/ sú skúsené mamičky,ktoré ti isto poradia...držím palce...

svenija
22. okt 2013

@miimii Treba napisat oficialnu ziadost o vyriesenie problemu v obchode (vid predloha). Drzim palce!

Ako postupovať ak mám problém v bazári?

Ak sa riešenie problému v obchode dostane na mŕtvy bod, napíšte dotyčnej osobe oficiálnu žiadosť o vyriešenie problému v obchode.

Žiadosť napíšte prostredníctvom internej pošty podľa návodu (viď nižšie). V internej pošte nikdy nepoužívaj hrubé slová a osobné urážky - sama si tým komplikuješ situáciu a môže ťa to mrzieť, keď sa kvôli tomu problém nevyrieši.

Návod ako napísať oficiálnu žiadosť o vyriešenie problému v obchode.

Napíš novú správu

Komu: (login dotyčného užívateľa), admin

Predmet: Žiadosť o vyriešenie problému v obchode

Text správy:

Pekný deň (login dotyčného užívateľa),

Toto je oficiálna žiadosť o vyriešenie problému v obchode.

Základné informácie o obchode:

Predavajúci: (login)
Kupujúci: (login)
Cena tovar + poštovné: (suma v EUR)
Linka na inzerát: (url linka)

V obchode sme sa dohodli na:
Porušenie našej dohody vidím v:
Môj návrh riešenia je:

Na danú správu reaguj obratom, najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia. Ak sa tak nestane, admin ti pozastaví obchodovanie v bazári až do vyriešenia problému.

Keďže je to oficiálna žiadosť, reaguj na tieto otázky:

Súhlasíš s mojim návrhom na riešenie? ÁNO/NIE

Ak ÁNO, napíš dokedy a ako ho zrealizuješ.

Ak NIE, napíš tvoj pohľad na daný obchod:

V obchode sme sa dohodli na:
Porušenie našej dohody vidím v:
Môj návrh riešenia je:

Ak s tvojim návrhom nebudem súhlasiť, o riešení rozhodne admin stránky, ktorý je o tejto žiadosti informovaný. Na rozhodnutí sa bude podieľať aj prístup, aký zvoliš pri riešení tohto problému.

Verím, že daný obchod spolu úspešne vyriešime.

Ďakujem za tvoju odpoveď.

(Tvoj login)

miimii
autor
23. okt 2013

@svenija ďakujem,skúsim teda tak