Dobry den, potrebujem poradit ohladom kupujuceho, ktory odomna kupil 2 starodavne nocne lampy. Na predaji sme sa bez problemov dohodli, pan mi poslal celu sumu aj s postovnym na ucet ja som zabalila lampy do bublinkovej folie krabicu doplnila novinami, zabalila do bal. papiera, zalepila a previazala spagatom a poslala oznacene ako krehke a poistene na sumu 100€ na adresu adresatovi.
On balik dostal o 2 dni ale mi neoznamil ze ho dostal.
Tak kedze mam rada veci na poriadku 3 den som sa ho ja opytala ci uz ma balik, a on mi poslal foto ze jedna z nich je rozbita a ze som to zle zabalila a prosi si za nu peniaze naspat. Volala som na postu ako to doriesit, lebo si myslim ze to poistenie aj oznacenie ako krehke je pre taketo pripady, a tam mi povedali, ze adresat ma ist na postu aj s rozbitou lampou a original balikom ako to dostal, spisat reklamaciu najneskor druhy prac. den ako to prevzal.
Pan mi povedal ze ja som to zle zabalila a ze mu mam poslat za tu rozbitu lampu peniaze spät, lebo on uz dnes nepojde na postu. Cize nieje ochotny to vybavit a dalsie dni uz je to bezpredmetne kedze iba jeden den to posta akceptuje ako reklamaciu poskodeneho prijateho tovaru.
Ako sa mam zachovat? Ked mu vratim 30€ cenu 1 lampy budem stratova a pritom on by mohol od posty dostat poistnu sumu 100€ ako poskodeny keby siel vypisat tu reklamaciu. Dakujem za kazdu radu.
Nedala by som mu nic.....nech to ide reklamovat na postu,ale musi to byt zabalene ako to dostal asi.Mal to urobit hned.
@77daniela77 no mal mi to asi oznamit ze to doslo a ako, takto to vyzera ze keby som sa ho neopytala ci to doslo ani by to vobec neriesil. A pritom som ho prosila nech mi da vediet ked to pride.
@jabura1 ked neposlal foto hned, je moznost, ze si ju rozbil sam. preco by si mu mala doverovat? tym padom, ze sa hned neozval, tak uplynula aj reklamacna lehota. a este sa nebude okunat povedat, ze on nic nejde riesit. akoze je to blbe, ale moze si za to sam...
stalo sa mi tu nieco podobne pomerne nedavno. boli to salky a zabalila som ich tak, ze som fakt nemala obavu, ze by sa nieco mohlo stat. okrem kopy bublinkovej som pouzila aj noviny a vzduchove vankusiky. kupujuca mi asi po 5 dnoch od prebratia pisala, ze niektore maju odtrhnute uska... tak som sa opytala, ci ma foto a napisala, ze som to zabalila najlepsie, ako sa dalo. vraj nema, lebo to hned vyhodila a nie, ze som zabalila zle, ale az prilis, zevraj som ich tak zatiahla, ze kvoli tomu odpadli. ja s mojou musou vahou... okrem toho som nic nezatahovala. ale potom sa uz neozvala. nebola to ani velka suma
No ja si myslim, ze keby si mu poslala rozbitu lampu, tak by ta ihned nasraty kontaktoval. A ak mal poisteny balik, paci sa, nech si vybavi. Si obchod? Si e shop? Nie.
Ja teda neviem,ale ak by som dala 30€ za lampu a príde mi poškodená tak to riešim hneď, čiže mu nič poškodené neprišlo, ale podla mňa si to rozbil sám. Ale čo sa reklamácie týka, pokiaľ je krabica nepoškodena tak reklamáciu neuznávajú. V tom prípade za reklamáciu zodpovedá predajca.
@jabura1 ty si urobila maximum, poistila si to, prosila aby ti dal hneď vedieť. On sa mal ozvať keď mu balík prišiel a tiež keď už také riešil mal to hneď zaniesť na poštu, pripadn na poste to otvárať keď to bolo označené ako krehké. Neurobil to, takže jeho smola. Nie je ochotný nič urobiť pre to, aby získal peniaze od pošty, radšej pýta od teba..... Takže nie, nevrátila by som mu peniaze. Ty si svoju časť dodržala.
cely jeho postoj je chory.Ked nedostal peniaze je to jeho chyba, mal ist na reklamaciu
@jabura1 tak ked si to poistila, tak nech tam laskavo ide vybavit na postu a netaha od teba 30e. A poslal Ti vobec foto ze to je rozbite ci len napisal?