Ahojte, stal sa niekomu zvás podobný problém? Platila som cez môj účet v SlSp kartou obuv z Deichmannu. Obuv mi došla, peniaze z účtu odišli, no zároveň (!!!) mi zostala rovnaká suma v rezervácii. Volala som do banky hneď v ten deň. Vraj banka musí požiadať o uvoľnenie sumy z rezervácie spoločnosť, u ktorej som si obuv objednala. Nič sa nedialo. Potom som napísala do Deichmannu, poobede mi odtiaľ volala pani, že sa na to pozrú. Večer mi došiel mail, citujem jednu vetu: "Vašou záležitosťou sa intenzívne zaoberáme a nechali sme ju preveriť v spoločnosti, ktorá zabezpečuje ochranu a priebeh platby kartou."
Gúglila som, ale žiaden podobný prípad som nenašla.
Vie niekto, čo sa stalo? Ako je niečo takéto možné? Ako mám postupovať? Alebo už viac nemôžem urobiť, len čakať? Ďakujem za názory.
@evita_g Nie, asi sme sa nepochopili...., peniaze UŽ ODIŠLI. V SlSp svieti táto transakcia červenou. Ale zároveň zostala rovnaká suma zablokovaná.
@bubuliatkova Aha. Na tvojom mieste by som len čakala, kým banka túto situáciu vyrieši a len si pravidelne kontroluj, či ti náhodou neodpočítajú platenú sumu viackrát.
V SLSP mi ponúkali visa kartu a ja som už zvyknutá na maestro. Síce podobnú skúsenosť ako bubuliatkova nemám, ale tú visu teda radšej nemám brať? Je v tom nejaký rozdiel?
rezervaciu banka za cca 5 dni zruší
Neviem, či som správne pochopila tvoju otázku, ale podľa mňa je to v poriadku a len pár dní počkaj. Keď platíš kartou, peniaze vždy zostanú najskôr iba akoby "blokované", rezervované a skutočne z účtu odídu až neskôr, môže to trvať aj niekoľko dní. Vidíš to cez internetbanking. Keď máš na účte napr. 500 € a zaplatíš kartou nákup za 50 €, tak ti hneď príde sms o platení, no keď sa pozrieš na IB, aktuálny zostatok je stále 500 €, no disponibilný zostatok len 450 €. Tých 50 € z účtu odíde až neskôr.