Ahojte!...stala sa mi taka vec,ze uz 2x som previedla penaze do banky s kodom 0900,tusim VUB,a neprechadza mi to!Uz tyzden pani caka na uhradu,a ja sa citim ako podvodkina,proste hrozne,a neviem gde je problem,ine platby mi vporiadku presli!..Mal niekto podobny problem?Moze mi niekto poradit?..Dakujem
treba si s pani skontrolovat znova ucet ... a je to SLSP, VUB je 0200
hej,hej,to som ja teras spletla banku!..Takze by to c.uctu mohlo bit nespravne?
tak moze byt nespravne .... ty si mohla v prikaze preklepnut, pripadne aj ona ti mohla omylom zle napisat
ak je to neexistujuci ucet, tak sa ti vratia spät, pripadne ti neodidu ani z uctu .... ale ak take cislo uctu existuje, tak budes musiet oslovit banku, aby oslovila prijemcu a vratili ti to
@tajomna21 no s bohom!...tak dufam ze neexistuje,nemam rada take natahovacky s bankou!....Dakujem ti velmy pekne za reakciu na moju otazku a za vysvetlenie!..Teras uz len pockam ked sa mi ta pani ozve,lebo sa zatial neozyva uz 3dni,tak neviem!....Vdaka este raz a dobru noc prajem!..🙂
Dakujem,si zlata 😉
@januliku ahoj!..akurat som isla napisat,ze rano ta pani sa mi ozvala,a ze c.uctu,ktore mi dala,je vporiadku,ze ju to mrzi a ze pocka ci predca platba nenabehne!...tak este dnes tiez pockam,ked nic sa neudeje,tak skusim tento tvoj sposob,lebo uz neviem co s tym!...Dakujem pekne!..🙂
A mas pravdu,to cislo sa zacina nulou!..Este raz vdaka!.🙂
@zaynab ahoj, tak ja mám zasa opačnú skúsenosť ako januliku ... ja musím zadať číslo účtu pri platbe cez IB v tvare 10 číslic ... (kód banky sa neráta) ... a ak mi napíše predávajúca číslo účtu napr. s deviatimi číslami ... a ja zabudnem doplniť na začiatok "0" , tak mi nezrealizuje transakciu - prevod ... niektoré mamičky to vedia a napíšu mi rovno číslo v tvare 0123456789/ kód banky ...ale niektoré len 123456789/ kód banky ...takže ja si musím pri platbe cez IB tú 0 alebo dve alebo koľko treba dopísať, tak aby som mala desaťmiestne číslo účtu... len pozor ... nie na koniec...lebo to by už bol iný účet🙂 ... (samozrejme - kód banky píšem do inej "kolónky"...)
@ivett1 nie,vsetko spravne,kontrolovali sme to aj s manzelom,ucet aj kod spravne zadany,a po platbe sa mi vypisalo ze bude spracovano vtedy a vtedy,n-d ked som to poslala vcera tak mi vypisalo ze 30.10 to bude spracovano,a nic,zas,aj minule tak vypisalo!..poprosila som pani radsej mi to poslat na dobierku,ked bude teda chcet....lebo ma uz nebavy experimentovat s tym!..
@zaynab a dala ti správne číslo účtu ... nech si ho ešte preverí tá predávajúca ... (aj to sa mi už stalo...mala som zlé číslo účtu ...od samotnej pani predávajúcej...)...
a inak mne vypisovalo niečo podobné v nedeľu, že transakcia bude spracovaná v pondelok... a aj bola 🙂 ... len som si musela aktivovať správu v centre správ (alebo niečo také...ale to som postupovala v zmysle "pokynov"... navigoval ma program v IB)... ak prevádzam v rámci "svojej" banky, tak je jedno či v sobotu alebo v nedeľu, prevod sa zrealizuje ...ale, ak do inej banky, tak mi vypíše, že až v pondelok...alebo ani nevypíše... ale do dvoch dní platba nabehne...
Omyl,je to teda Slovenska sporitelna!