Problém s kupujúcou

danushka23
5. nov 2021

Dobry vecer, poprosila by som o radu. 17.10. som kupujúcej odoslala tovar, 3 ks zateplené legíny za 7,50 € za vsetky 3 ks. Vzhľadom na minuloročnú teplú zimu boli skutočne málo nosené. Kupujúca s tovarom nebola spokojná, tak som jej vyšla v ústrety a navrhla jej vrátenie kompletne uhradenej sumy (vrátane poštovného) plus pridala som 2 €, na spätné zaslanie. Tovar obdrzala 18.10., pisala som jej, nech tovar vrati a vratim jej peniaze, co odmietla, ze najskor jej mam vratit peniaze. Som clovek, ktory sa snazi vyhybat konfliktom, tak som jej 20.10. previedla peniaze. Opakovane som ju ziadala o zaslanie podacieho cisla zasielky a nic neposlala. 1.10. mi napisala, ze boli v karantene a na druhy den ich odosle. Kupujuca teda ma svoje peniaze na ucte od 21.10. a ja svoj tovar nemam ani do dnesneho dna. Veci po detoch predavam dlhe roky, nehovorim, ze sa mi nestane, ze nieco nechtiac prehliadnem, ale vzdy sa snazim kazdemu vyjst v ustrety, fakt som sa s takymto niecim este nestretla. Mate niekto dobru radu ako dalej ? Dakujem

martina0303
5. nov 2021

@danushka23 podľa mňa ste prišla o peniaze aj o leginy

danushka23
autor
6. nov 2021

@antoniatonka dakujem, tam som uz zabludila, uplne moj problem tam nie je, ale najviac sa podobal tento a v podstate som tam kde som bola, lebo admin nevie pomoct. https://www.modrykonik.sk/faq/tovar-som-odoslala-ale-kupujuca-zan-nezaplatila/
Pamatam si casy, kedy pomahal...☹ mna to totalne demotivovalo, clovek tu po veceroch foti a popisuje a nahadzuje veci za 2,50 €, pracne bali, trepe sa na postu, vyjde v ustrety (aj ked ja si nemyslim, ze tovar nezodpovedal cene a popisu
) a potom takto dopadne. 😢

andreatytler
6. nov 2021

@danushka23 Ako si platila... Paypal napriklad ma tusim urcitu ochranu pred podvodnikmi. Mozno aj banka by mohla nieco urobit ak si robila elektronicky transfer. Alebo zverejnit jej meno, alebo aj do medii... viem suma asi nestoji za tu namahu, ale ak toto uz urobila x ludom, celkom pekne peniaze si zarobi. Mozno staci len pohrozit tym ze ju zverejnis a posle to spat.

zenazaba
6. nov 2021

Preco sem rovno nehodis jej nick? Aby sme vedeli, komu nepredavat. Plus negativne hodnotenie. Uz od nikoho viac nekupi.

janage
6. nov 2021

@danushka23 a tá kupujúca má aké hodnotenia od predávajúcich?

3009
6. nov 2021

@danushka23 mne sa to stalo 2x tiež a odvtedy vrátim peniaze ak je tovar spát u mňa doma. Píšem takýmto múdrym mamičkám že aj v cez eshop ak kúpiš musíš najprv tovar vrátiť a potom ti vrátia peniaze a nie naopak.

eni01
6. nov 2021

Ja by som jej dala ešte 10 dní (s tým, že by som jej to napísla) ináč zverejni jej meno a adresu aj tu na mk aj na fb v skupinách "neplatiči a podvodníci a pod.) Predsa na mk si može profil zmazat, meno sa nedá 😀 Nejde o tu sumu ale o princíp.

mariejenka
6. nov 2021

Mas jej adresu, hoc by bola z druhého konca republiky,by som jej napisala,ze o dva dni mam cestu okolo jej bydliska,tak si prídem po veci osobne. A tu by som jej fukla hodnotenie.

danushka23
autor
6. nov 2021

@andreatytler prevodom. to mi naozaj nestoji za to.

danushka23
autor
6. nov 2021

@janage praveze ma velmi vela pozitivnych hodnoteni, mna trosku zarazil jej styl komunikacie, ale zase nemusim si sadnut s kazdym, tak som to neriesila a vratila jej peniaze.

danushka23
autor
6. nov 2021

@zenazaba negativne hodnotenie som dala zaroven s tymto prispevkom o polnoci to cca bolo. O 6:55 hod mi odpisala: Dobrý deň tovAr máte poslaný prepáčte mám malé bábätko ja nemám čas byť stále na telefóne som tu väčšinou kým ju kojim.
To ma mrzí aký máte má mňa naroz. Pekný deň Tazko uveritelne, ze nie je stale na telefone, ked tak promptne reagovala, ale podacie cislo zasielky mi neposlala, cize tiez neverim, ze uz pani poslala. Dam tomu este nejaky cas a potom asi zverejnim, neviem, ako som pisala, nerada vstupujem do konfliktu...

danushka23
autor
6. nov 2021

@3009 to ma mrzi, ja som sa poucila, uz nikdy viac nebudem takto slepo doverovat.

danushka23
autor
6. nov 2021

@mariejenka hodnotenie som jej dala, ako pisem nizsie, tak aj hned reagovala...

danushka23
autor
6. nov 2021

@eni01 ved toto, ze ide o princip, dam tomu este nejaky cas, mozno predsa len posle.

retatka
6. nov 2021

@danushka23 Označ ju tu,nech aj druhé ženy vedia,čo je zač a možno ju to práve nakopne...že sa tu pretriasa.Alebo sa ti k tomu tu vyjadrí...

mikadooo
6. nov 2021

@danushka23 ahoj, dala by som jej negatívne hodnotenie a v tom hodnotení by som presne popísala toto čo si napísala sem ako úvodný príspevok. Nech iní predajcovia dávajú si pozor 🤷.

karolinakr
7. nov 2021

@danushka23 to mi je ľúto, že si čestná osoba , a takto si naletela podvodníčke. Akurát včera som na bazoši pozerala mobily a jeden tam napísal mobil 70 eur a pošlem po zaslaní peňazí na účet, haha, škoda, že sa niekto chytí a takto to pošle, podla mňa už tovar nikdy neuvidí, jedine overenému eshopu alebo kamennej predajni posielam peniaze vopred, cudzim ľudom, ktorých vidím 1x v živote nikdy. Raz som platila jednej malej farme prvy krat vpred, a tiež mi nebolo všetko jedno, že tovar neodoslal, lebo korona a neviem čo, našťastie potom už hej...fakt si treba dávať pozor

rojko
8. nov 2021

Dobrý deň, prikladám aj ja svoju skúsenosť s jednou predavajúcou.

rojko
8. nov 2021

Konverzácia je od konca, tak mi to nahralo. Pani som poslala kabát naspäť, predpokladám, že ho prevzala, kedže sa mi nevrátil a nech si ho užije v zdravý.