Ahojte!
Mam mensi problem z kupujucou, ktorý neviem ako dosriesit.
Mala som v inzerate jesenný kabat, kde bola uvedena velkost, stav, strih, fotky kt. neboli fotene z bleskom ale som bola otocena od okna uplne pri stene v zadu...(neuviedla som farbu a znacku, kedze pri takom mnozstve a otazok od kupujucich na rozne ine veci, som zabudla 😒 )
Ozvala sa mi jedna slecna, kt. ma poprosila ci jej poslem miery. Poslala som, hned reagovala, ze, ona ma zaujem o ten kabat aby som jej ho poslala. Bola velmi mila, komunikatívna...aby som jej teda poslala c. uctu, kde mi peniaze vlozi a ci by som jej ho neposlala doporucene za 1,20e , vraj robí na poste a z balikom nebude problem, ze ked ma nad 500g co asi mat bude, postovne je 1,20e. Opýtala som sa ci nam to teda výnde lebo sa mi zdalo, ze predsa kabatik ma neaku vahu, ale suhlasila som. Pobalila som ho, peniaze mi nabehli, balik som hned poslala. Cize obchod dobre dopadol....AZ NA JEDNO AZ , ze my dotycna písala uz ,,drzo,, vraj ona si objednala kabat ale sedy, nie nahodou? proste diskusia,, ze ak to nechcem riesit ja ona to bude riesit sama,, Problem je v tom, ze ona si myslela, ze kabat je sedý, no je cierny. Ano, nemala som uvedenu farbu, NECHTIAC ale v podmienkach mam uvedene, ze tovar nevymienam a ani NEBERIEM SPAT-preto, nech sa radsej opýtatju aj 100x na nieco co ich zaujim, 100x na nieco co sa im nezda alebo si niesu iste. Ale k veci zrazu mi tato slecna zacala písat taketo veci, obratila som sa s týmto na admina stranky na nazor, no odpískal ma hned., vraj ak sa dotycna obrati na nich, daju za pravdu jej. Tak este raz PODMIENKY PREDAVAJUCEJ NEZNAMENAJU NIC?( ze tovar spat neberiem a nech sa spýta kupujuca co ju zaujima) TO, ze mala o kabat zaujem a ona si MYSLELA ze je sedy, a naco jej bude dalsi cierny ked uz ma a ona to chce riesit aj sama SI MYSLIM ZE JE VYHRAZANIE SA, dasia vec je ta ZE SA JASNE PÍSE V PRAVIDLACH ze kupujuca ma PRAVO NA VRATENIE PENAZI LEN V TEDY AK JE TOVAR POSKODENý, ZNICENY...MOJ KABAT TAKY NIEJE!!!JE v 100% stave, malo noseny, velkost sedi, len ide o to, ze ONA SI MYSLELA ZE JE SEDY a neopýtala sa na farbu, ja som predsa nemohla vediet,co ju zaujima a vobec som si neuvedomila ze tam nemam uvedenu znacku a ani farbu. ADMIN sa mi vyjadril ze sa s nou mam dohodnut na vratení penazi a tovaru- no jasne ved co ine by chcela ak nie peniaze!! Este to trochu upresním, za kabat som platila 40e, malo noseny a predavala som koli tomu ze som tehu a neobleciem velkost 36, predala som ho za 10e, pricom ma slecna este aj oklamala a ja som musela doplatit postovne 0.60 centou, co viem ze nie je vela no v tom prípade som 40e kabat predala za 9.40! s tým ze sa mam este aj natahovat o vratenie... Ale ja nemam na nic pravo? ja som ta zla co pochybila? ved ona kupuje vec, tak je v jej zaujme ci sa opýta na nieco alebo nie, ved ja nemozem vediet co si myslela...ako by ste riesili vy? NO JE TOTO NORMALNE, prosim o vase nazory!!!
fuu, s tym postovnym si pochybila ty.. mala si si asi zistit kolko to bude.. 1,20€.. to sa tak plati za list do 2kg sa mi zda.. priblizne..ale to je uz jedno.. a asi je to jej chyba, ked kupuje, mala by sa pytat na vsetko.. moj nazor, mozno sa mylim.. drzim palce
no tak toto nie je normalne.... ty mas predsa v podmienkach ze tovar neberies spat... s admina si nic nerob. pravda je na tvojej strane....moze byt rada ze ma kabat za 10 eur.... drz sa 😉
ani ja v inzerátoch neuvádzam farbu oblečenia.....už sa mi dva krát stalo, že som kupovala vec....ja som chcela bielu, aj to tak na foto vypadalo, no prišla mi farba béžová.....keďže som sa nepýtala na farbu....(teraz to už radšej robím) vôbec som to neriešila....napíš adminovi tvoj postoj, predsa si neposlala nič poškodené a o farbe nebola žiadna reč...... ja by som peniaze nevrátila, už len preto, aké máš napísané podmienky predaja...že ench sa radšej 100 krát pýtajú, pretože tovar neberieš späť....drž sa....
@materina_duska no presne, malo ruzove 😀 dakujem za podporu
@kika214 prave ze som sa aj cudovala, vaha kabata bola 0.800 g a doporucene ako list a aj tak som platila 1.80 ☹ dakujem
@majuskacechova aj ja si myslim, ze mam pravdu ja, ved som ju neoklamala, nepredala nieco co je stare, skarede, nepravdive, derave...islo len cisto o farbu ☹ dakujem za podporu
@zuzana2000 a nahneval ma aj ADMIN, myslim, ze pravda je na mojej strane. Ja som mu to aj presne rozpísala, aj diskusiu co sme písali som mu poslala, este on mne povedal aby som to riesila vratenim, a podmienky predavajucej su nic? ved preco by som mala ja niest zodpovednost ked ona sa nepýtala, mna to ani len nenapadlo, ze by si mohla mysliet ze je sedy...este to my napísal, ze ja som zle opísala tovar a preto som ja na chybe, ale ide o to ze ja som to vobec ani neopýsala, ja som ani len farbu neuviedla 😒 a preto si myslim ze to nie je moja chyba... dakujem za podporu
@manittu ja sa na to pozeram inak. Ak ti dlhuje 0,60 eur, tak jej posli o to menej. Ako dobru vôlu by som prejavila to, ze tovar ti ona pošle doporucene a ty jej vratis 9,40 eur. Takto by mali byt obe strany spokojne. Nabuduce uvadzaj naozaj vsetko. Znacka a farba patria medzi zakladne veci. Teraz nejde o to, ci je nieco malo ruzove, alebo vela. Ak je kabat neposkodeny, tak si myslim, ze ho v pohode predas dalej. Alebo ide o to, ze silou mocou ho chces mat predany?
podla mna ste chybu urobili obe..ty , ako predavajuca tu, ze ked si vedela, ze na foto kabat vyzera inak ako v skutocnosti, tak si do popisu neuviedla jeho skutocnu farbu..a ona ako kupujuca, ze sa mohla viacej pytat..cize..prijala by som tovar spät , ale vratila by som sumu bez postovneho..nech nesiete zodpovednost obe dve
@sisaha v 99 % popisoch tovaru sa farba neuvádza....značka a velkosť je samozrejma vec.....neviem ako vyzeralo foto kabáta....ak bolo šedé....tak fakt treba napísať, že kabát je čierny....foto skresluje...takéto inzeráty tú su....je to také diskutabilné.....no keďže admin napísal že jej má peniaze vrátiť, tak ich bude musieť vrátiť, inak jej pozastaví celý bazar....s odoslaním tovaru plne súhlasím s tebou...
@zuzana2000 ano, prave preto,ze foto skresľuje a dotycna vidi aku fotku tam "nalepi", tak este upresnim farbu. Ja to teda pisem vsade, ak vidim, ze foto nezodpoveda stavu.. Ale ide o to, ze si priznam chybu a ked kupujuca proste taky nechce, tak by som ho ja vzala späť uplne bez problemov..
@traktor
@zuzana2000
@sisaha
@dominika1988 Baby mna ani len nenapadlo ze by kabat na fotkach vyzeral ako sedy alebo inej farbe modrý, zeleny. Podla mna bol cierny, alebo som to jednoducho brala automaticky ako ciernu farbu. Nebolo to umyslene ze by som nenapísala farbu. Ale pokial nie je napísana tak sa na nu opýtat a nemyslim 😒 aj ja som si mohla mysliet ze dotycna vie o tom ze je cierny...
@manittu nie som si ista..ten kabat sa u uz rozoberal, nie?ty alebo nakupujuca tu davala fotky, ..na foto nebol cisto cierny kabat, skôr taky do siva , alebo do seda..alebo aka farba to bola..myslim, ze vo fotoblogoch sa pytala aku farbu vidime..ale nie som si ista, ci je to tento pripad..ci sa udialo nieco podobne inej babe..ale bolo to tu
vitaj v klube, takto sa citi kazdy predavajuci a bohuzial predavajuci nemam na nic pravo, ani ked ma podmienky s ktorymi kupujuci suhlasi pri kupe 🙂)) Ale mna zaraza, ze sukromnu inzerciu - teda bazar riesi admin, a este v prospech kupujucej automaticky. Je to zvlastne, nevsimla som si to...
a aky bol teda kabat na tej fotke?
cierny alebo sedy? lebo ak vyzeral ako sedy, tak je podla mna v prave naozaj ona, fotka ma odzrkadlovat REALNY stav veci
Ja by som to neriešila.. ty si farbu neuviedla, no ona sa na nu nepýtala.... 🙂 🙂 🙂 🙂 ignoruj :D
Ved sa mala opýtať na farbu,čo je krepá 😉
Dobrý večer,prosím Vás o radu,ešte sa mi to nikdy nestalo a neviem ako mám postupovať.....v skratke-predávala som dievčenské korčule,pani sa ozvala,ze má záujem ale s obyčajným poštovným, ja som súhlasila s tým,že som jej napísala,že v prípade straty si berie na seba zodpovednosť,nakoľko ja nebudem maž doklad o odoslaní....povedala,že o.k. ale že sa jej to nikdy ešte nestalo,ja som reagovala podobne,len som ešte dodala,že to musím napísať,keby niečo....ja som korčule odoslala ale korčule neprišli, pani ma poprosila nech sa informujem na pošte-urobila som,ale nič,poprosila ma o moju adresu,a z ktorej pošty som odoslala balík-poslala som jej údaje....splnila som všetko čo požadovala...potom mi začala vyčítať,že sme vlastne podľa adresy skoro susedy a že som ju mohla nato podľa jej adresy upozorniť-slušne som jej vysvetlila,že to ona by si mala všímať odkiaľ je predávajúca,keby si náhodou chcela prísť po tovar sama.....potom odomňa poťadovala aby som jej zavolala alebo ju prezvonila a napísala mi t.č......na toto som jej napísala,že jej nebudem volať,že nemám na takéto vypisovačky čas a žeˇsom jej poskytla všetko čo požadovala odomňa a že ak sa balík nenájde , že ma to mrzí....nato mi pani napísala,že to je nehoráznosť a že jej mám vrátiť peniaze a že také ako ja sem nepatria.....som z toho dosť hotová,nikdy som sa nestretla s takým niečim a vôbec neviem ako mám reagovať.....prosím preto o rady a názory....ďakujem 🙂
@adri266 aj ja som to vzdy pisala tej kupujucej co chcela obycajne,ze ne vlastnu zodpovednost a tato to obratila proti mne,ze som jej to napisala lebo som uz vtedy vedela,ze to neposlem,hlavne ze vtedy mi na to odpisala ze o.k....uz som si to radsej napisala aj do podmienok,aby ma niekto v buducnosti neobvinil
Som na tvojej strane.. nabudúce budú vracať tričko, lebo je "málo ružové".. 🙂