Milé mamičky, prosím o názor. Našla som tu korčule pre syna. V inzeráte bolo, že sa jedná o značkové Reeboky a pri otázkach k inzerátu mamička uviedla, že kvalitné Reeboky stoja aj okolo 100euro. A keďže ona predávala za 25eur a ešte mi aj vyšla v ústrety, že mi to za 25euro dá aj s poštovným, tak som si ich teda kúpila. Boli nastaviteľné od veľkosti 35-39. Korčule prišli a syn skúšal - no napriek tomu, že má 38, tak ho tlačili. No čo už, vravím si, výrobca neuviedol na korčule správnu veľkosť a keďže sú to značkové korčule a ide zima, teda ich skúsim predať ja - veď zato mamička nemôže. Pri nahadzovaní inzerátu však zistím, že krabica, v ktorej mi korčule prišli je síce Reebok - veľkosť 37, ale korčule sú značky Radical (s veľkosťou 35-39), ktoré sa ako nové dajú na internete objednať z e-shopu za 30euro!!! Tak som písala mamičke, že žiadam vrátiť peniaze za korčule a plus aj poštovné, ktoré budem platiť ja, keď jej ich pošlem späť. Mamička mi poslala 25euro, a nie je ochotná mi zaplatiť poštovné, že nevidí dôvod prečo. Moja otázka na Vás milé mamičky je: mám platiť poštovné pri vrátení korčulí značky Radical mamičke, ktorá mi predala značkové Reeboky JA alebo ONA? Ďakujem za Váš názor 🙂
postovne hradi ona, nakolko ona pochybila
samozrejme ze ona. Uplne bez debaty..
určite by ti mala vrátiiť aj tvoje náklady, ale nakoniec budeš rada, ak dostaneš aspoň tých 25 e naspäť. Ale teda bola si oklamaná a predávajúca zavádzala.
@melosovam ahoj, už ti kočky napísali názor, ku ktorému sa pridávam...čiže poštovné má hradiť ona ...ale... 2xpoštovné - prvé je to, ktoré si platila ty jej - pri kúpe....+peniaze za korčule a druhé poštovné, ktoré budeš platiť, keď jej ich budeš posielať späť ... 😉
bola to jej chyba, či už vedomá, alebo nevedomá ...poslala ti síce korčule, ale inej značky a ak máš overené, že pri reeboku ti sedí veľkosť, tak tu nemusí, lebo čo výrobca, to odchýlka... (my kupujeme pri niektorých typoch tenisiek napr. nike 28, ale podobný strih adidas nám sedí 29, lebo 28 je už malá😉...)...takže, len jej napíš a prípadne ju pozvi do diskusie sem, nech sa vyjadrí...
https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/skusenosti-s-predavajucimi-na-modrom-konikovi/
no keďže chybu spravila jednoznačne ona - či už úmyselne alebo nie - tak by mala všetky náklady znášať ona...