Predávajúca mi nedala pravdivé informácie

katykis
14. okt 2013

Chcela som kúpiť tričko, ktoré pani predávala za 5€. Keď sme sa už dohodli, napísala mi, že nemá účet, nech pošlem peniaze poštou. Nechcela som už odmietnuť kúpu, tak som šla na poštu a zaplatila 5€ + 1€ poštovné. Potom mi prišla od pani odpoveď, že peniaze prišli, ale ona zistila, že na tričku vpredu je dierka. Bola som z toho naštvaná, ale veľmi sa mi ospravedlňovala a žiadala ma, aby som si vybrala nejaký darček z jej obchodíku. Nevedela som si tam nič nájsť, nakoniec som sa s tým zmierila a na jej naliehanie, som si vybrala rolák, ktorý bol na fotke poskladaný a ďalšie foto nebolo. Keď mi veci prišli, myslela som, že skolabujem. Tričko malé, rozmery vôbec nesedeli s tými, ktoré mi poslala - pás podľa nej 43 cm x2, podľa môjho merania 38x2, prsia 49x2, podľa mňa 43x2, na obvode to robí rozdiel 10 - 12 cm. Obe sme merali v kľude, no ja som si to aj odfotila s metrom, môžem doložiť foto. Rolák - akože darček zdarma - s veľkými fľakmi na prednom dieli. Aj som jej napísala, že ja by som takú vec nedala ani na charitu. Žiadala som vrátenie peňazí, t. j. 6€, s tým, že jej veci pošlem, aj keď zaplatím poštovné. No ona mi napísala, že mi vráti 5€, lebo to 1€ som zaplatila pošte a nie jej a to musí zaplatiť aj ona, keď bude posielať peniaze. No to predsa nie je moja chyba, že ona nemá účet a pre mňa to bolo jednoduchšie neísť na poštu, ale peniaze previesť cez IB. Teraz čakám na tie peniaze a chcem jej vrátiť tie veci, aj keď mi ona písala, nech ich hodím do koša. Som z toho znechutená, všetky tie veci mám odfotené, neviem ako sa mám ďalej zachovať. Zatiaľ som jej nepísala ani hodnotenie, myslela som, že sa dohodneme. Tá pani má asi 13 kladných hodnotení. Mali ste už takú skúsenosť? ☹

alex31
14. okt 2013

a moj nazor .... to ze niekto ma kladne hodnotenie neznamena ze ho musis dat aj ty ... ja som zatial zle skusenosti nemala ale vzdy davam presne take hodnotenie ake v skutocnosti zodpoveda prave mojmu obchodu ... takze ak by som nebola spokojna urcite by som sa nepozerala na to ci ma niekto kladne hodnotenia ale napisala by som presne to co si myslim .... nakoniec k hodnoteniu je stale moznost vyjadrit sa takze dotycna by mala taktiez moznost sa pripadne "obhajit"

jonas17
14. okt 2013

@katykis napíš do tejto témy https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/skusenosti-s-predavajucimi-na-modrom-konikovi/ ti dievčatá poradia...podľa mna máš nárok na celú sumu, aj spätné poštovné, plus ten poplatok. také sú pravidlá bazáru, chybu urobila predávajúca. ale je to na vašom vzájomnom dohodnutí. ja som minule kúpila bundu, kde bolo uvedené zlé číslo, ale boli tam rozmery, lenže nemerala som, kedže som sa spoľahla na to číslo. a prišla bunda o tri čísla menšia. pani sa ospravedlnila avrátila mi peniaze, hoci len jedno poštovné, ale nechala som to tak, lebo vlastne, aj ja som mohla miery skontrolovať....

katykis
autor
14. okt 2013

Rozhodla som sa počkať, či prídu peniaze, ešte ju upozorním na pravidlá medzi predávajúcou a kupujúcou, kde sa jasne píše v bode 5, že v takomto prípade má hradiť aj poštovné.

katykis
autor
16. okt 2013

Takže peniaze mi došli, ale iba tých 5€. Náš dialóg o tom, že mi mala vrátiť aj poštovné nikam nevedie. Darmo som jej písala o tom, čo hovoria pravidlá bazáru, asi to nechce pochopiť. Tu nejde vôbec o to 1€, ale o to, aby sme sa vedeli brániť pred nesérioznými predávajúcimi a o tejto pani mám taký názor. Tu som skopírovala jej správu, aby bolo jasné, aké údaje mi dala a prikladám reálne fotky, ktoré som urobila ja . "od pazuchy k pazuche v nenatiahnutom stave 49x2cm v natiahnutom a 65x2cm, pas v klude 42x2cm ked je natiahnute 58x2cm, dlzka 58cm,dlzka rukava 67cm". Prosím pozrite si to a poraďte, či jej mám tie veci vrátiť a platiť ďalšie poštovné alebo ako mám postupovať. Ďalší dialóg s ňou neprichádza do úvahy.

valeri2
23. okt 2013

@katykis Ahoj, tak to si ešte dopadlo dobre, ja som zaplatila pani monnika001, za bundu v popise uvedenú ako nenosená 22€+pošta a prišla mi bunda zničená obnosená a na rukávoch predratá, myslela som že odpadnem také nervy, píšem jej späť a ona že tú bundu nenosili a ona si nevšimla že je obnosená! tak jej píšem že keď je čestná že nech mi vráti peniažky a že jej ju posielam späť, ona že o.k., ale zasa formou dobierky lebo ťava nemá asi účet tak som zasa poslala späť a zasa platila poštu, ale tá potvora sa neozývala, potom sa vyhovárala že zásielku preberie v pondelok, ale prešiel ďalší a mne sa dnes vrátila späť a zaplatila som ešte pošte 1,10€, a tá hnusná potvora sa od vtedy ani neozvala. takže baby pozor na !!!monnika001!!! je to klamárka a zavádza ľudí

katykis
autor
23. okt 2013

Ahoj. Tak to som rada, že ten môj prípad dopadol tak ako dopadol. Vrátila mi peniaze, ale bez poštovného, preto som jej veci nevrátila, aj keď som tak chcela urobiť. Ona sa mi síce veľmi ospravedlňovala a písala, nech ich odhodím, ale ja ich dám aspoň na charitu, no najprv ich operiem a tú dierku zašijem. Len nepochopím ako môže prehliadnuť také fľaky, ja to vidím ako zámer, veď na fotke bol ten rolák poskladaný a to je akože náhoda? Tiež sa mi zdá, že tie veci sú zo sekáču, no nemám na to dôkaz. Ten sekáčový smrad je však cítiť, to sa nedá odoprieť, ale to som s ňou ani neriešila, lebo to nemá význam, navyše mi písala, že ich oprala, ale to je výmysel. Oprané veci ináč vyzerajú a voňajú. Takže podľa mňa klamala, klamala, klamala!!!. Ten rolák by som si ani nikdy nekúpila, to bol akože darček navyše. No ďakujem za taký darček. Také predávajúce robia zlé meno celému MK a to je škoda, lebo našťastie väčšina obchodov (aspoň u mňa) prebehla doteraz veľmi dobre. Prajem veľa dobrých obchodov všetkým serióznym maminám.

patrisska
13. dec 2013

ahojte ,aj ja mám zlú skúsenosť. Minulý týždeň som písala jednej mamičke (lele1), že mám záujem o mickey mouse bundu. Pýtala som ju poslať bundičku 1.triedou, že si priplatím. Strašne sa mi páčila, a zo všetkých objednaných vecí som sa na ňu tešila. Platba jej nabehla hneď na druhý deň. Ona sa neozývala, prešli dva dni, potom víkend, až napokon jej píšem, či ju poslala, alebo kde je problém? Neodpísala mi. Po piatich pracovných dní, mi tá bunda prišla. Za prvé, farba na fotke bola sivá, a v skutočnosti krémová. To by som ešte prehrýzla. Ale čo ma najviac zarazilo bolo, že bunda je zo sekáču, smrdí za stuchlinou a je neskutočne fľakatá, nitky sa párajú a jedno vrecko je prešívané. Sa mi hnusí tej bundy aj dotknúť, však malý by ešte nejaký exém dostal. Pani mi odpísala po dvoch dňoch a tvrdí, že bunda bola kupovaná v Paríži v originál obchode a, že možno prehliadla fliačik, tak že ju mám oprať. Vraj ju mal malý na sebe len 5-krát a ona ju neoprala. V popise mala uvedené, že bundu nosili dva týždne, a že je vo veľmi dobrom stave. Akože des a hrôza ☹ ☹ samozrejme mi na ďalšiu správu neodpovedá, takže neviem čo bude ďalej...Len, aby ste sa vyvarovali tejto osobe...Je to jedna nekorektná ženská, ktorá vedome predáva otrasný tovar za nie malé peniaze...a pritom je to sekačový tovar....

katykis
autor
10. jan 2014

@patrisska Ahoj. S tým som sa už stretla a mám taký dojem, že je tu viac takých podnikavých, ktorí predávajú sekáčový tovar. A ani sa neunúvajú, aby ho oprali a ten smrad je nezameniteľný. Aj z fotiek a celkovej ponuky (keď majú 300 alebo aj viac inzerátov) sa dá niekedy poznať, že je to tovar "second hand". Čo ďalej, to Vám neporadím, asi sa zmieriť s danou situáciou, ale ďakujem za upozornenie na danú osobu. Aj ja som sa rozhodla, že podobné skúsenosti budem zverejňovať, aby boli výstrahou pre ostatných. 😉