Chcem sa spýtať .. Už tri krát som písala jednej pani za kabát. Vôbec neodpovedá- nereaguje. Má tam aj
Zlé hodnotenia ako "nespolupracuje alebo nekomunikuje " Nechcem byť odporná A zase jej aj ja niečo písať. . Aké veď som si chcela Z jej stránky kúpiť kabát. Konečne podľa môjho gusta A ona .. Ved to nechcem zadarmo! Ako by ste reagovali?
Hľadala by som kabát niekde inde a hotovo
zahrávaš sa s ohňom....vidíš aké má hodnotenia - že nie moc dobré a aj tak si nedáš pokoj....😉
@gitusmezeiova
to pozeráš kabát cez bazárik u nejakej mamičky tu na koníku?
no možno je ozaj zaneprázdnená, alebo chorá, prípadne má niekoho chorého doma.
nie každý reaguje na inzerát hneď, ak nepotrebuje predať rýchlo, bud kvôli peniažkom, alebo preto, že mu veci zaberajú miesto v dome...
písala si jej viackrát - pred koľkými dňami? ak o kabát naozaj stojíš, že je vyslovene podľa tvojho gusta, tak vyskúšaj napísať ešte /písala si aj internú poštu, či len odpoved na inzerát? /, ak prešiel už dlhší čas a ty kabát potrebuješ, tak hľadaj inde.
negatívne hodnotenie asi dať nemôžeš, kedže v pravidlách je, že právo pridať hodnotenie vzniká až vtedy, ked obchod prebehol, či sa mýlim?
Určite by som jej peniaze neposielala napred
Už som to vzdala pôjdem kuknúť kabát inde. Ale Ďakujem za rady ..
Toto neznášam, hranie sa na mŕtveho chrobáka. Alebo ak niekto napíše rovno do podmienok predaja niečo také, že nemá čas odpovedať, lebo nemá čas vysedávať celý deň u počítača. Každý si tú trochu času nájde.
@tripetta veď to .. aspoň napíšem že momentálne som zaneprázdnena alebo neviem. . Nevadí jej chyba 😎
to uz je na Tebe. Moze byt zaneprazdnena a moze to mat skutocne na haku. Je na Tebe, ci chces riskovat alebo nie...