Prečo mi stále zmazujú inzerát?

sabinka02
18. jún 2017

Prosim Vas, co porusujem ake pravidla??! Odfotim kostym-chcem ho predat a stsle mi to mazu?!

janinah
18. jún 2017

daj ho na bazos.sk,tu sa nedopátraš,ja už také veci ani neriešim.,nestojí to za môj čas a energiu...

moonlight1210
18. jún 2017

@sabinka02 skus ho predst na inom webe, alebo sa obrat na adminov tunajsieho bazaru. Moze ist o nedorozumenie.

unctadorg
18. jún 2017
srdiecko4u
18. jún 2017

@sabinka02 V inzerate predavas oblek - ale na fotke je iba sako, chyba ti fotka nohavic. Nafot cely oblek.
Z pravidelných bazár: Vkladaj iba fotky, na ktorých je predávaná vec zreteľne a dobre viditeľná.

aaddeelliinnaa
28. nov 2017

ahoj admin,,,,,mam problem....okradla ma jedna mamicka...nasla som si tovar o ktory som mala zaujem....zimny komplet..za 18!..komunikacia ok...poslala cislo uctu..ja som peniazky poslala....a dotycna mamicka zmazala inzerat.......takze teraz ako dalej?....este som s takym niecim nestretla..a to som uz predala velaa veci..mozte mi pomoct?...ma len jej cislo uctu, nic viac...dakujem

srdiecko4u
28. nov 2017

@aaddeelliinnaa Napíš cez tento link https://www.modrykonik.sk/help/#cat-buysell-pro...
Ak zmazala inzerát, tak s ňou komunikuj cez IP. Tam uvidíš, či tvoje správy číta.

0silvia0
28. nov 2017

@aaddeelliinnaa nemusela ťa hneď okradnúť, niektoré predávajúce okamžite po odoslaní mažú inzeráty, neviem síce prečo nepočkajú na info o doručení, ale pár krát som sa s tým stretla, takže keď sa jedná o párdňovú záležitosť, nepanikárila by som na tvojom mieste, ale naozaj komunikovala cez ip ako ti bolo poradené.

aaddeelliinnaa
28. nov 2017

dakujem pekne...skusim

aaddeelliinnaa
28. nov 2017

takze...problem...ako ma pisat cez IP....ked ja vlastne neviem kto to je????..tym ze zmazala inzerat.....sa stratila cela komunikacia...mam len je bankove spojenie....nic viac...

srdiecko4u
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
0silvia0
29. nov 2017

@aaddeelliinnaa choď do moje nákupy, pod vecou ktorú si kúpila je meno predávajúcej - klikneš na jej meno, potom klikneš na blog používateľky a tam nájdeš značku s obálkou - napíš internú poštu, tak tam napíšeš.

@srdiecko4u ona nájde ľahko zmazaný inzerát v mojich nákupoch, tam sa stále zobrazujú, ona nevie napísať ip

0silvia0
29. nov 2017

@srdiecko4u do zmazaného inzerátu sa nedá už písať, preto potrebuje obnoviť komunikáciu..

srdiecko4u
29. nov 2017

@0silvia0 Jasné, ja som dala návod na vlastný zmazaný inzerát 🙂 V Moje nákupy nájde inzerát a napíše IP.

aaddeelliinnaa
29. nov 2017

@srdiecko4u ..dakujem...ale toto nebol moj vlastny zmazany inzerat...toto bol inzerat, kde som ja bola kupujuca....takze predavajuca zmazala inzerat...

srdiecko4u
29. nov 2017

@aaddeelliinnaa Chod do Moje nakupy, tak musi byt aj zmazany inzerat.

kajkaillesova
16. apr 2018

Dobry vecer mala som zaujem o jeden produkt,ktory stal 25€ bolo to pre moju dceru na narodeniny peniaze sme poslali na dany ucet minuly tyzden precitala si to a neodpovedala dalo by sa nejak zistit cez cislo uctu alebo kontakt a adresu dakujem za info

zenaajmama
17. apr 2018

Ženy neposielajte také sumy cez účet! Pošlite poštovné, alebo nejaku zálohu na poštu, a ostatné na dobierku.Ja to robím takto,už sa stalo že predávajúca nesúhlasila, poďakovala som sa, a pohladala som to isté u inej maminky.ptedsa je tu staaaatisice inzeratov.Takto aspoň predavajuce komunikuju ochotne a rychlo, totiž nemaju peniaze kým vám balík nepošlú.

tinapp
17. apr 2018

Chcem sa opýtať Admina,ako to je s mamičkami,ktoré napisu”je to aktuálne?”-“mám záujem”pošlite cislo uctu” a potom nič!Najskor som si myslela,že chúďatku mamičke sa niečo stalo,keď nereagovala na 3.správy .A keď som klikla na jej tovar,tak pohotovo odpovedala?!?Pisala som ,či je to normálne a slušné,a či by sa jej páčilo,keby takto vypisovali všetci.Ja mám 4 deti a je to pre mňa obrovská strata času.A ešte mi vynadala čo otravujem.. a ine vulgarizmy.Chcela by som si takéto mamičky zablokovať.Je to možné?Nechcem s takými obchodovať.Ja keď niečo chcem,tak odpišem-stačí obyčajné -už nemám záujem..

tinapp
17. apr 2018
srdiecko4u
18. apr 2018

@tinapp Treba dávať hodnotenie, prečítaj si za akých podmienok ho môžeš pridať
https://www.modrykonik.sk/help/#info-review-market
V prípade ak "kupujúci sľúbil kúpiť tovar a k obchodu nedošlo" máš právo pridať negatívne hodnotenie.

marusia12
18. apr 2018

@srdiecko4u No neviem, s tými hodnoteniami sa niektoré idú pretrhnúť a pritom by občas trebalo trošku tej človečiny... ktorá aj tu na MK chýba. Ja napr. hodnotenie píšem málokedy, jednak na to nemám čas a nijak to neprežívam. To, že si niekto nákup rozmyslí určite nepovažujem za dôvod, hneď písať negatívne hodnotenie. Vlastne... negatívne hodnotenia za takéto blbosti píšu asi zúfalé osoby.

srdiecko4u
18. apr 2018

@marusia12 Ak by ti denne prišlo 5 x "mám záujem" a potom by si už nedostala žiadnu správu, ani bú, ani mú ... tak by ťa to tiež možno prestalo baviť. Je to o komunikácií, veď aj keď si kúpu rozmyslíš stačí napísať.

0silvia0
18. apr 2018

@marusia12 no ale tá človečina v nás by nám mala hlásiť, že keď si obchod rozmyslím, tak to predávajúcej aspoň oznámim. Jednoducho slušné a korektné jednanie by malo byť samozrejmosťou.

marusia12
18. apr 2018

@srdiecko4u tak chápem, že ak je matka na materskej, tak jedinou jej prácou je čakať na predaj vecí na MK... ja to tak neprežívam. Niekto sa opýta, napíše že má záujem, pošlem údaje a ak sa neozve, nenaháňam, neurgujem... Kedysi som predávala aj na MMB, tam bol rovnaký problém a niektoré sa vyslovene vytešovali, keď mohli hádzať negatívne hodnotenia za blbosti. Každá sme nejaká, niektorá nemá práve svoj deň, reaguje inak, nemá čas, stať sa môže kdečo... a to nie je dôvod obratom hádzať hodnotenie o nespoľahlivosti a pod.

marusia12
18. apr 2018

@0silvia0 Ja ten problém s mojimi nakupujúcimi nemám. Možno preto, že nepredávam handry ale iné veci, takže ku mne mamičky nechodia. Samozrejme sa aj mne stalo, že som o nejakú vec mala záujem a potom som ju zrušila len preto, že som napr. nemala ani len čas urobiť prevod. Skrátka človek nestíha... niekedy mi príde odpoveď za tri dni, niekedy vôbec. Mám teraz naklikané nejaké veci na záujem, babenky chodia na MK ale ich snaha mi poslať číslo účtu alebo sa aspoň ozvať je nulová. Tak to neriešim... asi tie veci nechcú predať.

srdiecko4u
18. apr 2018

@marusia12 Vieš, je veľmi veľa dôverčivých predávajúcich, ktoré po "mám záujem, moja adresa" tovar hneď aj zabalia, často aj pošlú bez overenia, či je platba na účte. Preto ak máš záujem, treba komunikovať. Ak nemáš záujem, stačí napísať. Pre niekoho je príjem z predaja v bazáre dosť dôležitý, preto je rád, ak má záujemcu. Ja mám pochopenie aj pre tie sklamané predávajúce 🙂

marusia12
18. apr 2018

@srdiecko4u Ja si zvyknem pozrieť hodnotenia a ak tam má aspoň 10, prípadne aspoň overený telefón, tak tiež veci posielam a nečakám na platbu. Fakt sa mi za tie roky ešte nestalo, že by mi niekto nezaplatil, dokonca som nikoho ani neurgovala. Asi mám na nakupujúce šťastie.

0silvia0
18. apr 2018

@marusia12 ja to tiež neriešim a tiež nedávam negatívne hodnotenia, ale fakt je, že človek sa musí obrniť veľkou dávkou tolerancie. Minule jedna pani mala o niečo záujem a keďže bol víkend a nekomunikovala som s ňou v hodinových intervaloch (nesedím na nete celý deň hlavne cez víkend), tak jednoducho napísala, že keďže som sa včas neozvala, tak už nemá záujem. Takže niektoré ženy majú fakt čudné požiadavky a predstavy...
Ono fakt neplatí, že keď človek jedná slušne, tak aj ten druhý sa bude chovať slušne, bohužiaľ.

srdiecko4u
18. apr 2018

@marusia12 Problém je, že ak pošleš skôr ako máš na účte platbu, tak admin takého obchody nepomáha riešiť, je to vždy chyba predávajúcej.