Praktiky Telekomu

jarmilaj
12. apr 2024

Dnes som mala zaujímavý telefonát s pracovníčkou telekomu. Dobrý deň, máte chvíľku čas...? Ponúkam vám Magio tv+ novinku internet za rovnakú cenu ako máte teraz, ibaže internet bude optický. Naozaj za takú istú cenu? Áno. Naozaj za cenu 27€ presne ten istý produkt, ako mám teraz? Áno. Nuž teda, hovorte. Takže, áno, tam, kde bývate, tam už je pokrytie optickým káblom, takže cena pre vás by bola 34€. Haló, pani, povedali ste, že za takú istú cenu. No áno, ale internet bude super rýchly, super kvalita. Viem vám dať zľavu 6€, takže výsledná suma bude 27. Pani, chodili ste do školy? Viete počítať? Nahnevala sa. Chcem s vami pokračovat v tomto rozhovore, máte záujem? Ja: áno, chcem pokračovať, ale ste ma oklamali. Neoklamala, ja som nevedela presne, aké sú podmienky pre vás, až teraz to tu čítam. Ok. Takže aká bude výsledná suma pre mňa, určite mi budete chcieť prenajať nejaké komponenty. No, je tam doplatok 2,50€ za akúsi skrinku. Ok, aká je výsledná suma? Máte Smart tv? Nie. Výsledná suma je 34€. Aha. Chcem zostať pri tom čo mám, koľko zaplatím ?
35€. Dovidenia, a už mi nevolajte.
To akoby chleba v obchode za 2€ stojí 2,50 lebo predavačka má nové ponožky, aby nemala sopel. A ak nemáš špeciálnu tašku zaplatíš 2,50€ ale cena je super. 2€ presne ako doteraz 😁😁😁
Krásny víkend prajem.

butterflyeffect
12. apr 2024

Bohuzial taka je realita na call centrach vsade, doslova su skoleni pouzivat a zaobalovat veci a plno ludi im na to skoci alebo prikyvne lebo nerozumie…
Nam tak z VSE za 4€ extra nukali ekologickejsiu energiu zo zelenych zdrojov a ked som jej povedala ze zo zakona su povinny tie zdroje vyuzivat a je to povinna zlozka elektriny a uz teraz mam taku energiu tak zacala za dajaku vysadbu stromov a ze mi nezalezi na planete…. Tak som jej povedala ze nech si akcionari zo zisku prispeju a nie odomna tahaju 4€ mesacne 😂
Robila som na call centrach celkovo a po slavnej vete mojej nadriadenej: obsluz len ak vies ze predas som dala vypoved a povedala ze nikdy viac 😂

mima1608
12. apr 2024

Nám núkali z Orange optický internet s TV. Aj som sa s nimi dohodla aj všetko, prišli technici, zistili, že je to nerealizovateľné, tak vypísal storno aj s dôvodom, že prečo sa to nedá zapojiť u nás.
Na druhý deň telefonát číslo 1 - prečo som odmietla inštaláciu. Hovorím reku veď technik povedal, že do storna napísal vysvetlenie... Aha, ja som si to nerozklikla ešte. Rozumiem, ďakujem.
Telefonát 2 o asi hodinu - prečo som odmietla inštaláciu. Reku to myslíte vážne, pred hodinou mi volala vaša kolegyňa a máte vysvetlenie v storne. No oni sa strašne ospravedlňujú, asi vznikol nejaký komunikačný šum.
Telefonát číslo 3 na ďalší deň - prečo som odmietla inštaláciu. Reku ešte raz mi zavoláte a stornujem aj tie paušály čo u vás mám, lebo mi leziete hore krkom.
A, samozrejme, zakaždým sms-ka typu "ohodnoťte hovor s operátorom" 😂😂😂😂

barborachors
13. apr 2024

@jarmilaj vitaj v kapitalizme, kazdy o ebava každého.

saraxyz
13. apr 2024

@mima1608 🤣🤣🤣

miiceencoovaa
13. apr 2024

@mima1608 ano oni volaju z roznych miest po SK 😀 ani nemusia vediet o tom, ze uz Vam niekto predtym volal 😀 robila som tam par mesiacov a poviem Vam, ze som mala dost 😀 hlavne ked som musela “otravovat” zakaznikov a vnucovat im pausal, o ktory nemali zaujem 😀