Praktická sestra - externé štúdium vo Zvolene

krasnyden49
11. apr 2020

Ahojte, chcem sa opýtať, či je tu niekto kto chodí na zdravotnú školu vo zvolene na externé štúdium praktická sestra?
Zaujíma ma, aké dni je škola? Koľko je praxe? A vlastne všetko ako to prebieha.
Ďakujem.

brigib
12. apr 2020

@krasnyden49 Ahoj ja to študujem. Začínali sme ako stredné školy v septembri. 1x za týždeň máme vyučovanie. Od 7do 13:30 máme prax a potom do 17:15vyučovanie. Ja chodím do Rožňavy. Prax je veľmi zaujímavá,tam pochopíš najviac vecí a aj musíš absolvovať tuším 90-95% praxe.Takže,ak chýbame musíme nadrobiť orax napr. s dennými študentmi. Testy niekedy sú veľa, lebo sa veľa preberá a máme málo času,ale všetko sa dá. Zavísí od pedagóga ako vysvetlí a ináč talmer každý pedagóg pomáha. Teraz máme online, posielajú nám učivá, robíme seminárne práce aby sme mali známky a budú aj testy.

krasnyden49
autor
12. apr 2020

@brigib ďakujem pekne za info😉takže máte len jeden deň v týždni, to je fajn, keby to tak bolo aj vo zvolene 😉 viem, že niekde inde, neviem kde, majú dva dni v týždni, asi to majú všade inak. Ďakujem ešte raz.

rencika8
29. apr 2020

@brigib môžem sa opýtať z čoho si robila prijímačky? A koľko máš na škole predmetov?

esmet
11. máj 2020

@krasnyden49 ja sa hlásim tento rok na externé do BA a pýtala som sa na to vyučko (tiež mali doteraz 1x týždenne) a prekvapilo ma, že od septembra sa začína 2x do týždňa (doobeda prax, poobede škola).

evelyn246246
7. sep 2020

@brigib..a ako prebieha ta prax na jednotlivych oddeleniach ? trochu sa toho desim ako budem zvladat napriklad cievkovanie a podobne :D

allenka25
23. okt 2020

Ahoj ja študujem vo ZV druhý ročník - praktická sestra 🙂

krasnyden49
autor
27. okt 2020

@allenka25 Ahoj, a páči sa Ti tam? Ako často je vyučovanie a prax? dá sa to podľa Teba zvládnuť pri deťoch a robote? Veľmi ma to láka, len neviem, či sa potom viac neoplatí štúdium ošetrovateľstva, len to iba denné..no neviem..ďakujem za každé info🙂

allenka25