Dobrý deň, možno to sem nepatrí, ale chcela by som všetko mamičky upozorniť, aby sa neoklamali tak, ako ja. Začiatkom septembra som si objednávala v internetovom obchode Mamulienka.sk posteľ. Platila som predom na ich účet. V dodacích podmienkach majú uvedené dodanie do 7prac. dní. V potvrdzujúcom maily mi napísali dodanie až do 3týždnoch. Volávala som do predajne, ako to s mojou objednávkou a dodaním vyzerá. Každá predavačka mi tvrdila niečo iné. Nikto so mnou nekomunikoval, iba ja som sa musela stále informovať. 14.októbra som odstúpila do zmluvy a žiadala vrátenie peňazí, nakoľko dodanie postele bolo stále v nedohladne. Do dnešného dňa mi moje peniaze späť nezaslali. Pani vedúca má buď vypnutý telefón alebo ma ruší. Predavačky na predajni sa tvária, že o ničom nevedia. Som skutočne sklamaná a bezradná. Nemám ani peniaze ani posteľ. ☹ ☹ ☹ ☹
Napíš na SOI, bude to trvať síce pár týždňov (3-4), ale tvoj problém razantne vyriešia 🙂 http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
Je tu niekto kto ma podobny problem, nedostal spat peniaze a chcel by to riesit sudne? SOI som uz pisala, riesili to 3m ale pani majitelka sa nedostavila ani na 1 predvolanie, a soi uz viac robit udajne nevie. Nechapem, kde to zijeme a netusim, co mam robit dalej. Peniazky sa vzdy zidu, nechapem, ako s tym moze niekto zit. Podla info zo SOI su uz desiatky takychto pripadov z tohto eshopu, zodpoveda to aj recenziam na heureke....
@lemonka11 , ahoj. Mám podobný problém ako ty. Objednala som prútený kôš pre bábätko, tovar zaplatila, ale potom vrátila späť pre nevyhovujúcu veľkosť. Napísali, že pošlú peniaze. Tak som čakala, potom tisíc razy urgovala.... Všetko márne. Vôbec nemám vedomosť ako v takomto prípade postupovať. Ale ak je nás viac, išla by som do toho aj súdnou cestou.
@ada5f Ahoj Aďa, SOI nič nevyriešila, že oni ju vyzývali na sedenie, ale ani raz neprišla a s tým nemajú čo robiť. Ďalší ľudia sa mi neozvali, možno každého odradilo, že súdy dnes stoja veľa peňazí a času. tak neviem, kludne by som sla do toho s tým, že cena tovaru sa mi nevráti, ale zaplatím ju právnikovi. akurat ze ďalšie peniaze sa mi už do toho nechce dávať. kamoška je právnicka, že to ona ma obchod, kde neručí majetkom, cize ak je moc zadlzena, môže sa stať, že aj keď súd vyhráme, nebude to mat z čoho vyplatiť....
Ja zásadne nikdy neplatim vopred,presne kôli teraz tomuto.my sme teraz malej tiež kupovali postel-Ježiško prinesie.a objednavala som to v stredu a v pondelok mi kuriér postel doniesol.cela posteľ rošt,10cm matrac, 2x snímatelné bočnice,vyšla ma 130€ a ja som si dokupila ešte perinak pod posteľ za 30€.objednavala som z babatkosk.sk.do troch prac.dni mi tovar prišiel.Je to hrozne ze existujú takéto neseriozne obchody a hlavne s takým krásnym názvom.podla mňa je to chrapunstvo lebo keby boli seriózny tak budú s tebou komunikovať