Poškodený tovar a odstúpenie od zmluvy

jara2205
15. jún 2018

Ahojte, idem si po radu. Objednala som synovi hoverboard, otvorili sme ho po tyzdni, kedze syn bol v skole v prirode a chcel si ho otvorit sam. Zistili sme, ze je doskriabany, akoby uz bol pouzivany, my sme ho kupovali z eshopu, mal byt novy. To sme az tak neriesili, synovi to neprekazalo, vraj sa aj tak poskriabe. Ale zistili sme, ze ani funkcie nefunguju ako maju a dialkovy ovladac vobec nebol. Pisala som im, tak ako kompenzaciu mi ponukli 10 €, co som odmietla, novy stal 230 €. Tak som im ho zaslala spat s tym, ze odstupujem od zmluvy. Na to mi prislo vyjadrenie, ze spat som im poslala poskodeny tovar a chcu odo mna 80 € na opravu poskodeneho krytu, alebo mi vratia celu sumu a tych 80 € budu vymahat sudnou cestou. Ja nie som ochotna im zaplatit ani euro, vobec sme ho nepouzivali, ved ani kolieska sme nedofukali a to nehovorim o dalsich nakladoch na postovne a o nestastnom synovi. Ako postupovat? Dakujem za kazdu radu.

matazirafa
15. jún 2018

@jara2205 uff no nezavideniahodná situácia, oni tu teraz budú hrať na to ze si si mala skontrolovať zásielku pri doručení a ak by nebola v poriadku tak neprevziať, čo je inak bežná prax, teraz už je to pre nich tvrdenie proti tvrdeniu. Môžeš sa im tým súdom povyhrážať aj ty a trvať na svojej pravde, uvidíš ako sa k tomu postavia. Bol to aspoň nejaký overený eshop? Keď už nič iné tak máš poučenie do budúcna.

dominika6
15. jún 2018

@jara2205 tovar môžeš vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu,samozrejme nemôže byť poškodený,používaný a v pôvodnom obale..
chyba bola že si to neotvorila hned po prebratí,mala si to skontrolovať a zabaliť naspäť..
udanie dôvodu že si to otvorila po týždni je diskutabilné a každý bude mať svoju pravdu..vráť im ho,s udaním reklamácie že chýba ovládač,funkčne nieje ok..škrabance pri reklamácii nezavážia,je to bežné opotrebovanie..

fefe123
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
fefe123
15. jún 2018

@dominika6 áno, reklamovať ho môže, teda myslí, že nie sú funkčné niektoré časti a možno by aj ovládač prešiel, ale nepochodí s vrátením, práve pre to poškriabanie a týždňový odstup nahlásenia... ak by reklamovala hneď po dodaní, tak by sa nemohli škrieť, kto ho poškrabal a určite by ho mohla vrátiť....

dominika6
15. jún 2018

@fefe123 ano ved píšem že vrátenie je diskutabilné a vrátiť to ale jedine ako reklamáciu..

levandula71
15. jún 2018

@jara2205 keď si nereklamovala na začiatku pri prebratí zásielky , ťažko. Nemáš aspoň nejaké fotky?

jara2205
autor
15. jún 2018

Dakujem, za odovede. Ja viem, ze bola cbyba otvorit to neskor. Ale maly si na to poctivo setril, mal narodky, oslavu v sobotu, tak sme mu dolozili a chceli mu ho tam dat. Este aj s eshopom som komunikovala, aby urcite dosiel v piatok, nech si ho v sobotu uzije, lebo ide na tyzden prec. Slubili,
ze nacas poslu, no aj tak poslali neskoro, prebrala som az v pondelok. Mam fotky, na ktorch jasne vidno poskodenia a zároveň aj kolieska, na ktorych je vidiet, ze nimi nebol urobeny ani meter. Takze moj nazor je, ze ich vymenili na pouzivanom a poslali ako novy. No co uz, asi sa ponaucim nabuduce.

angelyana
15. jún 2018

Este napis, aky to bol eshop, aby sme mali ponaucenie do buducna...
@jara2205