Ahojte. Prosim poradte. Myslite ze nam zreklamuju tovar?
Prisli dva baliky. A jeden z nich (sklena vec) bol uplne rozbity. Pred kurierom som balik neotvarala. Az po 3 dnoch dorucenia sa to otvaralo.
Zo stranky bohemiacrystal.
Podľa mňa nie je šanca, príde ti tovar, kde vieš že je sklo a otvoris ho až po 3 dňoch?
Po 3 dňoch už nemáš šancu.
@kitycat viditelne poskodeny balik nebol.
Bol do dar. Odlozil sa v skatuliach a ked sa dal darkyni tak az ona zistila, ze je poskodena misa. Teda rozbita. Dalsia vec, ten dar nebol od nas pre niekoho, ale od svokrovcov pre niekoho. Len ja som preberala kuriera.
Vravela som svokre ci to uz pozerala a povedala (vcera), ze este nie.
A dnes ked to dala ako dar, tak to bolo rozbite.
No tak to už ťažko mala pozrieť keďže išlo o vec zo skla 😏 ale nič nestratíš keď to odfotíš a pošleš im email za skúšku nič nedáš ako sa vraví
Vyskúšaj to reklamovať u odosielateľa,ak sú seriozni,uznajú ti to. Dcéra na Vianoce objednávala špeciálne pivá pre manžela,teda jej otca, až z Holandska,v prvom balíku boli rozbité,tak jej poslali druhý.
Urcite reklamuj u odosielatela, kazdou reklamaciou sa firma musi zaoberat, treba to vsak riadne nafotit ako to bolo rozbalene. Bola na baliku nalepka fragile? Ak ano, zodpovedna bude prepravna spolocnost, pretoze nedodrzali bezpecne zaobchadzanie. Ak nie, zodpovedny je odosielatel, pretoze riadne neoznacil krehky tovar. S kurierskou firmou to neries, ty nie si zadavatel dopravy.
@lucifuk212 ano bolo tam fragile
Väčšinou na reklamáciu sú 3dni, takže skus, ale treba poslať aj fotky
Mne raz prišla rozbitá lampa. Nafotila som im to, poslala, normalne zreklamovali a vrátili peniaze (novu lampu uz zial nemali).
Ešte podotýkam,že balík prebrala svokra a evidentne hrkálka, cize bol rozbitý. Tiez som jej najprv povedala, ze načo to preberala, ale dopadlo to dobre nakoniec.
A preco si prebrala viditelne poskodeny balik a otvorila ho az za 3 dni? Z mojho pohladu si so stavom zasielky suhlasila