Baby velmi pekne vás prosím poradte mi dnes mi prišiel balik od sportsdirectu, a bola som velmi štastná všetko mi prišlo čo som objednala, až na jednu súpravu chlapčenskú na 2-3roky malo to byt tričko s kratasami a prišlo iba tričko a na tričku bola ešte nálepka 2 piece set, neviem čo mám robit, prosím poradte ako mám postupovat a... kde písat aby mi poslali kratase velmi pekne dakujem
@zuzana909 mýlite si zákon v sk s uk, @jessica2225 určite nič nevyreklamujete iba osobne... pri objednávaní zo sportsdirectu musíte prihliadať že riskujete, mne veľakrát poslali topánky jedna veľkosť 26 a druhá 28... je veľa prípadov ale reklamácia žiadna, iba v UK na Oxforde osobne
když se nakupujue v eshopu ze země EU, platí zákony země nakupujícího !!!!! , takže -dva týdny na vrácení zboží, reklamace podle našeho OZ atd.....(mluvím o čr, logicky - pokud jsi ze sr, platí vaše zákony). zboží - to neúplné - bych vrátila a pak případně objednala znovu. s reklamací nevím, oni by se dohadovali, že dodávka byla kompletní a bylo by na tobe dokazovat, že to tak nebylo a mohlo by se to táhnout dlouho. každopádně - i když jim vrátíš jen triko bez kratasů, nevím, jak se postaví k vrácení peněz....zksila bych jim napsat, jak se věci mají a co máš dělat. pak se rozhodneš - možná zjistíš, že budeš ráda jen za to triko🙂.
@sisinka29
@berenika39
@sisaha
@zuzana909 dakujem vám velmi pekne že ste mi odpísali ja by som im to nechcela vrátit, len chcem k tomu tričku tie kratasky, najprv im napíšem mail a potom uvidím čo mi odpíšu, len sranda je že neviem po anglicky, tak si to budem musiet nejako preložit, tak ešte raz velké vdaka
@sisinka29 a ty si tie topánky nereklamovala?
@jessica2225 pokusala som sa a doteraz nic, darmo som im pisala, telefonovala, tam nikto nema na nic cas.
@sisinka29 hmmmm tak asi sa pravdy nedopátrame to ma velmi mrzí, dakujem za odpoved
@jessica2225 skuste im tam napisat ked neviete po angl. tak staci podla mna aj cez google prekladac asi, uvidite ci vam vobec odpisu.
@sisinka29 ved to či vobec odpíšu ale zatra vyskúšam im napísat a potom uvidíme dakujem za rady a potom napíšem či zareagovali
@jessica2225 skuste a dajte vediet, som zvedava aj ja
@zuzana909 tak som to našla
Zbierka zákonov č. 108/2000 Odstúpenie od zmluvy § 12
Predávajúci je povinný
b) vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za tovar alebo za službu vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
@jessica2225 nic ti nevratia, mne nevratili nic, neprisiel mi tovar okolo 30 eur v 400 eurovom baliku. ked mi ho kurier priniesol podpisala som papier a kurier odisiel, ked som reklamovala povedali ze sme mali skontrolovat pred kurierom, ale mne trvalo dve hodiny nez som na to prisla čo chyba, a nemyslím ze by kurier cakal, balik nebol poskodeny to znamena ze si skladnici tovar nechali. teda ukradli. tym padom som nemala narok na reklamaciu, a zda sa mi ze v obchodnych podmienkach mas aj napisane ze ked reklamujes musis si zaplatit postovne.takze asi tak to vidim z mojho hladiska
@ajka4 len tak zo srandy som pozrela stránku a dá sa tam zvoliť aj český jazyk a ohľadne reklamácií je tam toto:
Naše pravidla pro vrácení zboží
Svoji objednávku můžete zrušit kdykoliv v průběhu sedmi (7) pracovních dnů, počínaje následujícím dnem od obdržení zboží. Vrátíme Vám plnou cenu zboží a nahradíme náklady za dopravu, kromě případů, kdy bylo objednáno více položek a ne všechny byly vráceny. Náklady na vrácení zboží budou ve Vaší režii. Jestliže je vrácená částka splatná Vám, vrátíme Vám peníze co nejdříve, nejpozději však do třiceti (30) dnů ode dne doručení písemného vyrozumění o zrušení objednávky.
Pro zrušení objednávky nás musíte písemně informovat. Rovněž nám musíte zboží co nejdříve vrátit. Zboží nemusí být v originálním obalu, nicméně musí být v prodejném stavu. Zboží zasíláte na vlastní náklady a riziko.
Dokud máte zboží v držení, platí pro Vás zákonná povinnost o něj přiměřeným způsobem pečovat. Pokud tuto povinnost nedodržíte, vyhrazujeme si právo podniknout proti Vám odpovídající kroky vedoucí ke kompenzaci. To se vztahuje na všechno vrácené zboží.
Naše pravidla pro vracení zboží nemají vliv na Vaše zákonná práva.
Pokud vrátíte zboží z důvodu jeho poškození, zkontrolujeme vrácené zboží a prostřednictvím emailu Vás v přiměřené době uvědomíme o vrácení částky. Peníze Vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do třiceti (30) dnů ode dne potvrzení prostřednictvím emailu o Vaší oprávněnosti vrátit poškozené zboží.
Jestliže je vrácená částka nebo náhrada splatná Vám, zašleme Vám peníze stejným způsobem, který jste použili pro zaplacení zboží.
Objednávky přizpůsobovaného zboží jsou nevratné. Některé zboží je z hygienických důvodů nevratné. Výše zmíněné nemá vliv na Vaše zákonná práva.
takže ja by som tričko poslala späť ako nekompletné dodanie tovaru a žiadala zaslať novú zásielku, je inak veľmi otázne či poštovné nebude drahšie ako celá súprava 🙂
treba pisat tam, od koho si objednavala, podaktore zahranicne firmy vychadzaju maximalne v ustrety svojim zakaznikom.
@ajka4 hmm to mi je lúto čo sa ti stalo, už som im tam dnes ráno písala že mal príst set a prišlo iba tričko, že by boli takí dobrý a poslali mi tie kratase, lebo ja to nechcem vrátit, myslíte že by mi ich poslali, či?
@jessica2225 tak po tom akú mala skúsenosť ajka4 nepredpokladám, že pošlú kraťase ☹
v prvom rade podľa zákona je možné tovar zakúpený prostredníctvom internetu vrátiť bez udania dôvodov do siedmych dní od doručenia, predávajúci je povinný vám vrátiť peniaze, samozrejme len za tovar, hodnota poštovného sa neprepláca.
pokiaľ tam chýba časť oblečenia bolo by dobré zavolať na telefónne číslo a skúsiť sa dohodnúť telefonicky, či pošlú kraťase.
ja osobne by som tovar vrátila a žiadala peniaze späť a keď tak by som si súpravu objednala opäť celú, ťažko povedať či vám uznajú, že tam chýbali kraťase.