Poraďte mi prosím!!! 🤔 poslali by ste naspäť pri reklamácii z bazára peniaze?

jesyka2
21. aug 2018

Ahojte mamičky. Jedna mamička si kúpila odo mňa sandálky za 5€, jasné podmienky mám napísané, tovar neberiem späť!! Na sandálke sa mamičke, vraj po prvom nosení odtrhol remienok, opraviť sa to vraj neoplatí a diskutuje tu so mnou už mesiac, no ked už som súhlasila, nech mi ich pošle naspäť, že vrátim jej peniaze, odmlčala sa. Dnes po 2 týždňoch!!! mi napíše, že by bola viac stratová na poštovnom, lebo stáli len 5€, tak nech jej pošlem ja aspoň 2,50€, aj tak by som ich vraj vyhodila, keby mi ich poslala späť. Už mi napísala aj č. účtu...🙄 Akože, čo si mám o tom myslieť??? Mne nejde o tých 2,50€, ale o princíp dodržiavania určených podmienok a, keď sa jej sandálky rozpadli už po prvom nosení, mne je to ľúto, ale ja som jej ich poslala v poriadku a predsa, ja nie som nejaký reklamačný úrad??? Čo si o tom myslíte?? 🤔

lenkakravcova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ja197
21. aug 2018

@jesyka2 neposielaj nič 😂 ja by som sa to aj hanbila napísať že ich idem vrátiť keď stáli 5 eur 😂😂 ja som kúpila šaty za 30 eur, veľkosť mi nesadla ale ani som sa neodvážila ich chcieť vrátiť 😂 veď keď chce reklamácie, nech si kupuje v obchode kde dostane záruku 😊😊

mirkavic
21. aug 2018

Osobne si myslím, že by si to nemala riešiť, nemôže ti nič však si ich poslala vo funkčnom stave, čo s nimi ona robila je jej kapusta... stačí sa potom obrátiť na adminov a oni jej zverejnia kedy si si napísala podmienky v ktorých si mala jasne napísané že tovar neberieš naspäť...a ak ti napíše negatívny komentár ohraď sa a daj link na túto diskusiu 😉

lenkakravcova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
lkristinka
21. aug 2018

@jesyka2 toto už je dosť trápne , nič jej neposielaj preboha ..veď ty si mal odkiaľ vedieť že práve jej sa to odtrhne .. a boh vie čo sa odtrhlo alebo zázračne odcvalklo poprípade odrezalo ..

ivanka12311
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
eru331
21. aug 2018

@jesyka2 taktiež by som jej nič neposielala keď ste mali jasne stanovené podmienky. ktovie čo s tými sandálkami robila. možno si za to môžu aj sami, že sa remienok roztrhol. skôr mi to príde že ide o nejakú špekulantku

deti95060810
21. aug 2018

ani by som neodpovedala...načo sa dohaduješ...takéto veci dávam na charitu a nik nechce reklamovať...

asia83
21. aug 2018

@jesyka2 Vy nie ste obchod ani živnostník. Nejaká vypočítavá prešpekulovaná mamina. Napísala by som jej, že to už nie je môj problém, peniaze nedala a basta, skončila som. Pri negatívnom hodnotení z jej strany by som do odpovede napísala o čo išlo, pridala by som jej negatívne hodnotenie a vybavené.

dopepalacinka
21. aug 2018

To je des....mne to pride tak ze za 5 eurco mohla cakat...asi nema moc penazi tak ju nesudme ze preco chce tych 2,50...spät...ak si jej ich poslala ale v dobrom stave nemas mat preco zle svedomie...pekne si to vysvetlite a hotovo......no ja nikdy nepredavam veci po detoch vzdy ich darujem niekomu kto to potrebuje vzdy sa taky najde...vyhnes sa tym nezhodam ktore obchodom s obnosenymi vecickami pripadne dojdu....a mas aj lepsi pocit na dusi hah

senta_sofia
21. aug 2018

@jesyka2 a poslala ti aspon foto, ako to vypada odtrhnute? Lebo mozno len skusa. Si si vedoma toho, ze mohli byt v takom stave, ze by sa to utrhlo? Postovne nie je vela, ak by to poslala obycajne, ale skor ako ti pridu sandale spat, neposielaj nic. Ty robis sluzbu jej, ze si ochotna vziat to spat.

koniarova
21. aug 2018

Ja by som jej poslala 2,50 a kaslala na to . Určite by sa mi nechcelo dohadovať a zakladať ešte aj diskusiu.

jana2679
22. aug 2018

@jesyka2 No po 2 týždňoch sa ozve?? Čudné, problém sa rieši okamžite, čo s nimi robila dovtedy?? Však si jej jasne súhlasila že ich zoberieš späť, teraz by som už nebola ochotná, mne to znie ako špekulanstvo.