Poradíte opatrovateľku v Pezinku?

kamilka22
23. nov 2011

Prosim mamicky, nepoznate v Pezinku niekoho velmi zodpovedneho, kto by mi postrazil 2 deti? Je to len vynimocny stav, napriklad pri predvianocnych nakupoch, ked potrebujem ist k lekarovi a podobne.

miminkacik
23. nov 2011

@kamilka22 Ahoj, môžem postrážiť aj ja ak chceš 🙂 chodím strážiť (3 a 11) a (3 a 1), tiež len výnimočne keď sú chorí, alebo rodičia niekam idú a keďže študujem nemôžem nonstop celý týždeň 😅 .. ak nikoho nenájdeš, napíš IP.. 🙂

ani3012
23. nov 2011

@miminkacik to je milé 🙂 a koľko pýta taká príležitostná opatrovateľka ? Aby som vedela,ak by som chcela také služby využiť...síce nie u teba,to by bolo ďaleko 😉

miminkacik
23. nov 2011

@ani3012 ja pravdupovediac netuším aká je taxa 😀 Strážim v podstate len rodine.. A to mi dávajú 5€ na hodinu, keďže chodím na krátko a autom.. "Profesionálne" som ešte nestrážila 😀 kamarátka spomínala niečo o 8-10€ na hodinu cez agentúru (z toho mala myslím dve tretiny agentúra), no potom sa s rodinou dohodla, že k nim nebude chodiť za agentúru a ona dostane viac a oni zaplatia menej 🙂
Inak som z Petržalky a staršie decké strážim pri Bajkalskej, takže v rámci BA som v pohode.. V Juri "len" bývam 😀

p.s. - nerobím si tu reklamu ako babysitterka! 😀 len som zbadala tému, tak som sa ozvala..

sisaha
23. nov 2011

@miminkacik fííha, to ti dávajú celkom dosť, moja sestra v Nemecku stráži 2x do týždňa jedno dieťa na pár hodín ako Tagesmutter a dostáva 5 eur na hodinu...a kde sú oni s platmi a kde my...

miminkacik
23. nov 2011

@sisaha veľa? ja si nemyslím že na SR ide niekto pod 4 eurá na hodinu ako babysitterka.. To skôr v Nemecku jej dávajú málo si myslím.. Veď ako aupair ponúkali známej iné peniaze..

miminkacik
23. nov 2011

@sisaha hm no tak ako teraz pozerám inzeráty, tak ceny sú od 3€.. Ae neviem.. dali mi toľko keď som bola prvýkrát a tak mi to dávajú doteraz...

ani3012
24. nov 2011