Pomoc pri reklamácii

miroslavap
17. apr 2015

Ahojte mamicky, potrebujem pomoc a radu. Pred casom som objednavala z web stranky ZEBRAHRACKY.SK a kedze kazdy chce usetrit tak som zaplatila objednavku takmer 40e vopred prevodom, po tom co mi prisiel mail s udajmi k platbe. Majitelka tohto internetoveho hrackarstva sa mi ani po tyzdni neozvala, tak som jej pisala mail aby som sa informovala v akom stave je objednavka, ale odpoved ktora prisla som necakala...pani ma udajne osobne problemi a nemala cas sa venovat tomu a bla bla....tak som ju vyzvala na vratenie penazi,ale pani mi nedvoha telefon. teda je vynuty, na maily neodpoveda...co robit?Dakujem za kazdu radu.

ladyblcha
17. apr 2015

na fb je viac staznosti, treba sa s nimi spojit a podat hromadne trestne oznamenie.

miroslavap
autor
17. apr 2015

pisala som staznost na http://www.pravaspotrebitela.sk/ ....mam napisat vsade alebo pockat kym sa vyjadria ze co dalej?Dnes je piatok takze toho vela uz asi nevybavim :(

anitra11
17. apr 2015

@miroslavap ak nesplnila lehotu na vybavenie objednávky - podla toho ako to bolo pri tovare uvedené - dostupnosť - tak jej oficiálne napíš mail, že odstupuješ od zmluvy uzatvorenej na diaľku a že žiadaš vrátiť zaplatenú kúpnu cenu aj s nákladmi, ktoré si ona uviedla ako poštovné alebo dopravu. Prípadne jej môžeš uviesť aj dôvod - ako nesplnenie objednávky v udávanej lehote. Musíš je to zaslať preukázateľne, možno by bolo vhodné aj listom doporučene... Taktiež si dovolím upozorniť, že to nie je reklamácia !!! Reklamácia je, keď uplatňuješ nejakú vadu na zakúpenom výrobku, a tu k ničomu takému nedošlo ....

anitra11
17. apr 2015

@miroslavap a samozrejme ako dohru celého podať na ňu ako prevádzkovateľku eshopu podnet na SOI a tiež asi trestné oznámenie (aj keď v tomto prípade sa nedá hovoriť o trestnom čine, ale asi len o priestupku, kvôli hodnote 40,- €, lebo trestný čin by bol pri sume tuším 260,- €, čo je definované ako "malá škoda"