Ahojte asi to sem nepatrí ale chcem sa vas z niektorej opýtať včera nám prišiel pokazený krovinorez teda nefunkčný objednany z Mall.sk či ma niektora stym skusenost či to vymenia mám im to poslať späť??na vlastne náklady normálne poštou??za každú radu budem vdacna😊
@basska_b ďakujem veľmi pekne určite dnes uz to idem posielať späť ano je to veľká krabica ale nevadi nech si stym uz robia co chcú ;)uz asi nebudem objednávať nič od nich nabudúce majú vtom pekný bordel mám taký dojem ale vďaka samozrejme ;)
@katarina40 Oni sa mi zdá, ako keby niekedy predávali veci, ktoré boli niekde v predajni vystavené, v rozbalenej pokrčenej krabici, raz som si objednala vložky do podprsenky, bol pri nich priložený rumunský katalóg oblečenia :D ktovie odkiaľ to ku mne cestovalo.
@katarina40 kúpila som cez nich mikrovlnku,ktroá nefungovala,hned som ich kontaktovala,že ju chcem vrátiť,čakala som cca mesiac,lebo som nechcela posielať na svoje náklady tak mi poslali kuriera ktorý to vyzdvihol a peniaze mi vrátili na účet..
Ahoj, ja som dostala rozbitu detsku vyzivy a poskodeny kos. Hned som ich kontaktovala telefoncky, potom napisala som reklamaciu na e-mail. A za rozbitu vyzivy mi vratili peniaze (cele trvalo menej ako tyzden) a kos mam ich bud poslat postou alebo vratit na pobocku a potom mi vratia peniaze. Vzdy som mala v pohode tovar od nich a dobre zabaleny, este aj s nalepkou "Krehke", toto sa mi stalo prvy krat, otvorim krabicu a tam uz rozbite pohariky a vytecena vyziva, a to ani do pukacej folie nezabalili tento krat, ani nalepku "Krehke" nebolo.
@katarina40 my sme tam reklamovali GPS obojok, išli sme priamo na predajňu do BB, tak spísali reklamáciu, prevzdali tovar a vyreklamovaný nám prišiel kuriérom domov
@basska_b tak aj nám to stalo prví krát no uvidíme coo ďalej ale vďaka samozrejme;)))
My sme odtiaľ objednali komplet sady do umývačky jar a finish+ponorný mixér a iné drobnosti a kuriér nás hneď upozornil aby sme nepreberali lebo krabica je rozmocena. Tak pri kuriérovi sme spísali dôvod prečo nepreberáme bolo to na dobierku a vybavene. Keď sme volali ci nám pošlú nový tovar obratom tak ze si mame zase objednať keďže vybavenie tejto zlej zásielky bude trvať mesiac. (18dni to muselo ležať na poste) až potom sa to vrátilo späť. Ale neobjednal sme nič keďže medzitým zdvihli všetky ceny tých výrobkov. Okrem tejto jednej zásielky objednávame od nich dlho a vždy všetko ôk. Dokonca aj cez telefón boli docela milí.
@amadora no tak všeličo sa môže stat ale mali by vyhovieť pri reklamaciach...
@lucy125 no teda si robia riadne meno inak ze poslu poškodený tovar podľa mňa este ze vas kurier upozornil;)
@katarina40 áno tiež sme boli milo prekvapení že nás kuriér upozornil bola to celá veľa krabica a z jednej strany celá mokrá neviem ako to zabalili ale praskli tri lestidla do umývačky a všetko sa umokrilo.
@katarina40 prosím vás pekne, posielali ste to poštovým kuriérom alebo ako balík na postu? Posielam naspäť vysávač a pani na zákazníckej linke mi vôbec nevedela poradiť.
@natali03 normalne na postu sme isli a tam sme to odoslali spet do Mallu
No bola som svedkom, ako na odbernom mieste mall riešia reklamáciu, boli nepríjemní ako vždy, ale pri internetom predali máš právo do 14 dní tovar vrátiť, treba konať rýchlo. Osobnú skúsenosť nemám, ale buď im to poslať naspäť (keďže je to veľká krabica, bude to asi komplikované), alebo osobne nájsť si najbližšiu pobočku a ísť to vrátiť. Ideálne v rámci tých 14 dní, vtedy nemôžu nič povedať. Treba sa odvolávat na to, že máte svoje práva to vrátiť, inak budú vymýšľať, že to skúsia opraviť a také. Cez mall mi často prišla poškodená, otvorená krabica, nie som s nimi spokojná.