Ahojte baby , ak som naletela podvodníkovi čo som aj naletela zadala som čislo karty no proste všetky údaje len som nepotvrdila platbu , tak je potrebné si zablokovať kartu + si pýtať novú kartu ? alebo len stačí si ju zablokovať ? áno spravila som chybu že som naletela a teraz potrebujem od Vás radu...
urcite zablokovat a poziadat o vydanie nahradnej, kedze ma tvoje udaje, tak ju moze zneuzit (nie vsetky platby treba potvrdzovat cez 3D secure), takze urgentne to ries a volaj do banky
Zablokovať. Mne sa dá karta zablokovať aj v aplikácii IB.
Radšej zablokovať a na novej karte si nastaviť nižší limit na internetové platby. Aj keď naletíš podvodníkovi tak nevyberie "celý účet" ale len do výšky limitu.
Dobre ďakujem moc
@maranco napr. keď mám limit 300€ na internetové platby tak len tých 300€ môžu z môjho účtu vybieliť ?
To je pravdepodobne denný limit.
Ja mám nastaviteľný denný a týždenný limit.
https://www.fio.sk/docs/bannery/zabezpecenie_ka...
Predpokladám, že máš zapnuté notifikácie o platbách kartou a o zamietnutých transakciách. Takže ti jeden deň zoberie 300€ a potom, kartu zablokuješ, budeš riešiť prečo ti zmizli peniaze. Druhý deň by tiež mohol zobrať 300€.
Pri únosoch v Brazílii to využívajú vyberú z bankomatu maximum čo ide, ešte ťa držia do polnoci potom vyberú znovu a tak ťa pustia.
Zavolaj do banky, oni ťa usmernia