Podvodníci na bazar.sk

sofinka912
28. máj 2015

Má niekto skúsenost s podvodnikmi na bazar.sk????
Pretože asi som sa stal jednou z ich obetí ☹ objednávala som športoví kočík že vraj ešte 15 mesiacov v záruke,lebo dieta v nom nechce sediet -vypdal uplne skvele a cena 35etak samozrejme sme ho objednali,predavajuca poslala čislo učtu-bola fakt mila aj v osloveniach,ja som peniaze hned previedla ešte aj potrvdenku som jej poslal na email a ona tvrdila že kočik odosielala 22.5 ale dnes je28.5 a ešte ho nemáme-poštovné bolo 8.40 že vraj podla postovného cenníka-asi ma klepne pepka 😒

sofinka912
autor
28. máj 2015

Ešte pridám meno dotyčnej že vraj Jurgová Katarína-jurgakaty@centrum.sk bol email....

lucy125
28. máj 2015

@sofinka912 pytaj si podacie čislo,ako balik to šlo tak podacie čiselko. no a o 8.40€ ťažko,balik do 10kg bez dobierky domov je 5€

sofinka912
autor
28. máj 2015

šakano ale suma sedi na poštového kuriéra,ale číslo som pýtala pred včera no odpoved my zatial nedošla ☹

lucy125
28. máj 2015

@sofinka912 Ja som kočik poštovym kurierom posielala za 5€ do 10kg.

martina_ba
28. máj 2015

ahoj Sofi, nie si jedina, kto caka na zasielku od Katarína-jurgakaty@centrum.sk Ja som si objednala od nej postielku a 21.maja som jej previedla peniaze na ucet. Doteraz mi neprisla ani postel, ani odpoved na moj email. Dufala som, ze iba nemala cas, ale teraz uz len dufam, ze sa dostanem k svojim peniazom.
Drzim nam obom palce🙂

katykis
29. máj 2015

@sofinka912
@martina_ba Žienky skúste osloviť niektorého z adminov. Je na to vytvorená diskusia, kde treba napísasať, aký máte problém a s kým. 🙂 Myslím, že je to "Mám problém v bazári...." Oni potom komunikujú s dotyčnou predávajúcou a zároveň s vami.
https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/mam-problem-s-obchodom-v-bazari-ako-to-mam-riesit/

sofinka912
autor
29. máj 2015

@martina_ba áno a máš prosim ťa o nej aj neaké iné info. napr, jej meno či adresu? a odkial ti písalaže je pretože my sme mali napísané pri inzeráte že je zo Sklenných Teplíc-ale ja som si ta telefonovala na poštu a tam žiadnu Jurgovú nepoznajú ani v susednej dedine tak neviem.Mne všera odpísala že to je iste nedorozumenie ža pojde dnes na poštu zistit čo sa stalo tak čakám 😠

sofinka912
autor
29. máj 2015

@martina_ba ak vieš napís my aj čislo uctu na ktorý si jej to posielala-či je rovnaký my sme posielali do čsob banky.

samo_blaho
29. máj 2015

Prečo platíte vopred?

sofinka912
autor
29. máj 2015

Pretoze dned vam kazdy druhy napise ze inak to neposle,ze ma zle skusenosti s dobierkou☹comu ja nerozumiemvsak ked niekto nieco chce....

lucy125
29. máj 2015

@sofinka912 an ja neposielam na dobierku,kedže su špekulanti čo si objednaju,neprevezmu a ja zaplatim poštovne tam,aj spat+sa mi tovar vrati.Posielam iba vtedy ak kupujuci uhradi vpred poštovne,aby som vedela,že tovar prevezme,inak nie.
@samo_blaho

martina_ba
30. máj 2015

@sofinka912
aj ja som posielala na účet do ČSOB
pani mi napísala, že postieľku odoslala v utorok, o čom naozaj pochybujem, lebo keby tak urobila, už by som ju tu mala.

martina_ba
30. máj 2015

@katykis
ďakujem, ak sa nepohnem s pani "Jurgovou" ďalej určite využijem aj túto možnosť

sofinka912
autor
1. jún 2015

@martina_ba ahoj tak čo neozvala sa ti pani "JURGOVÁ"?

martina_ba
2. jún 2015

@sofinka912
ahoj, nie. posledna sprava bola, ze mi odoslala postielku v utorok a nic.

kuriatko84
8. jún 2015

Ahojte.
Potrebujem radu. Kúpila som tu cez bazár šaty na istú príležitosť, kt. máme teraz v piatok, riadne som za ne zaplatila dohodnutú sumu a keď šaty prišli som zistila, že to nie sú tie šaty ktoré boli na fotkách! Nie len že boli iné, ale pani v inzeráte uviedla, že sú nové, nenosené v pôvodnom balení, lebo dcéra dostala dvoje a tieto nepotrebujú. A tie čo nám poslala sú roztrhané, je na nich fľak a tiež popísane od fixky. Tak toto podľa mňa nie je naozaj korektné jednanie. Čo si o tom myslíte?
Teraz nastal problém v tom, že keby som jej ich poslala späť, neviem či by som sa dočkala peňazí a či by sme do piatku zohnali také šaty.

katykis
8. jún 2015

No ak tie šaty potrebuješ, tak sa poponáhľaj zohnať niečo v obchode, inú možnosť uź asi nemáš. S dotyčnou nesérioznou predávajúcou sa skús dohodnúť o vrátení sumy aj s poštovným, lebo je to jej chyba, resp. klamstvo. Upozorni ju na podmienky predaja a ak sa nedohodnete, nafoť šaty a oslov admina. link som uviedla vyššie v niektorom prīspevku do tejto diskusie. Oni by ti mali pomôcť vyriešitiť tento problém, prípadne jej môžuzablokovať obchod, čo by síce neznamenalo, že dostaneš peniaze späť, ale aspoň neoklame ďalších. Keby si sa rozhodla pre túto možnosť, napíš tam aj nick predávajúcej, sumu s poštovným, ktorú si jej poslala a zverejni aj fotky šiat, ktoré ti poslala, prípadne aj tých, ktoré mala v bazári.

katykis
8. jún 2015

@kuriatko84 Predošlý príspevok som chcela adresovať tebe, len som to trochu zbabrala a dala to ako nový príspevok. 😉 sorry

kuriatko84
9. jún 2015

@katykis dakujem za odpoved 🙂

adaasek
13. dec 2017

Som tiež nútená zdieľať informácie o podvodných kupujúcich, predávam cez Bazoš bicykel, 2-krát ma kontaktovali cez sms a ďalej sme konverzáciu viedli cez emaily v anglickom jazyku, chceli mi previesť peniaze na Paypal účet s tým, že mi tam poslali 500e aj za poštovné, ktoré som od nich ani nežiadala, ale háčik bol v tom, že som poštovné mala vopred uhradiť cez Western Union v sume 155e a odoslať doklad o zaplatení na paypal, po čom sa mi mala suma 500e uhradiť, no to už mi začalo poriadne smrdieť a napísala som im nato, čo si o tom myslím, po čom ma už viac krát nekontaktovali. Aby ste si mohli dať aj vy na nich pozor, zdieľam tu ich emaily: Marvin Eastmond Marvin.Eastmond@hotmail.com a Katherine Jamm katherinejamm@outlook.com katherinejamm@gmail.com. Dávajte pozor na takéto rôzne zahraničné emaily a smsky, bolo by veľmi jednoduché naletieť im!!!