Ahojte,
mate niektora viazane peniaze v hoteli v SR na Velkonocny pobyt? Ako sa to riesi v tomto pripade? To jednoducho pridem o peniaze podla beznych storno podmienok, aj ked ide o vynimocnu situaciu? 😲😔
Áno prídeš o peniaze /storno ved i oni musia z niečo žiť ak sa to neuskutocni
@mimanr my sme na tom rovnako, nešli sme cez booking ale klasicky cez hotel. Pisali sme tam keď toto u nas prepuklo, preposlali nam len ich klasicke storno podmienky plus dodali, ze momentálne maju zatvorené z dôvodu karantény zamestnancov a keď to bude pokračovať aj počas nášho dátumu, peniaze za pobyty vracajú v plnej hodnote alebo si môžeme presunúť dátum pobytu.
Ja mám cez Booking, ale bez zálohy.
@oli18 Bez zalohy myslis, bez storno poplatku? Ze budes musiet zaplatit cely pobyt aj ked neprides, alebo ze mozes stornovat bez poplatku do nejakeho terminu?
@oliolijanka Bez zalohy znamena, ze nic neplatis vopred, ale az na mieste v momente ked sa ubytujes na recepcii.
Zaloha a storno poplatok su dve rozne veci.
@fokuska Ano, bez zalohy, znamena bez poplatku vopred.
Ale casto sa neplati nic dopredu, ale aj ked neprides, tak ti stiahnu z uctu cez kreditku, ktoru v booking musis zadat. Preto sa pytam, ci storno poplatok je nulovy.
@oliolijanka Neplatila som vopred žiadnu zálohu a zrušenie pobytu je bezplatné.
@oli18 Ano, takze ziadne problemy.
@oliolijanka Su aj take, ze ani kartu nemusis dat 🙂
@oliolijanka Nie nie, urcite som to nemyslela nijak v zlom 🙂
@mimanr my sme rusili tento tyzden cez booking bolo nastastie bez stornompoplatku tyzden pred prichodom, letenky sa nedali stornovat, ale vzhladom na situaciu v europe/svete nam vratia celu cenu letenky znamym co mali ist s nami dali bonus ba vyuzitie ich sluzieb trvajuci 24mediacov, takze je to individualne.
My sme kupovali pobyt rodičom cez zľavomat, no podarilo sami ho minulý týždeň zrušiť a už nám aj vrátili peniaze domov, čo som bola rada, lebo to nebola najmenšia suma, ktorá sa teraz isto zíde
My sme zrušili a bez problémov nám vrátili peniaze, plnú sumu, záleží ako je zmluva postavená. O aký pobyt sa jedná, ale myslím, že toto je taká situácia, čo každý pochopí.
Ak si rezervovala cez booking, tak je tam nova (mozno iba pre mna nova) funkcia, pred normalnym stornom poziadat hotel o storno bez poplatku, alebo dohodnut sa na vyske poplatku.
Ak hotel nereaguje, musis stornovat sama, lebo by ti stiahli ako za cely pobyt.
Mne zatial hotel mimo svk neodpoveda.