Dobrý deň, prišiel mi mail, že mám zásielku uloženú v zboxe, lenže ju nemám ako uhradiť ( bola poslana na dobierku) , pretože v appke mi žiadnu novú zásielku nehlási. Stretli ste sa s tym? Ďakujem
@ninanikoleta máš rovnaké číslo? Nedala si číslo partnera alebo nepomýlila si sa ?
To nie lenže ju neuhradíš, ani ju nevyberieš, keď ju nemáš v appke
@ninanikoleta ja mam taky isty problem. Len teda zaplatenu ju mam. Mail mi prisiel, ze si ju mozem vyzdvihnut, ale v appke nie je. Uz som ju znova instalovala a nic.
@sandra811 skontroluj si telefonne císlo na objednávke, či je totožné…
@daniela1911 je, uz som to kontrolovala
@ninanikoleta Volať Zasielkovnu call centrum.
Pri zadavani vydajneho miesta si volis odkial si zasielku chces vybrat a sposob platby. Predpokladam, ze si kombinaciu Z-Box a platba na dobierku nezvolila sama, ale zasielku ti presmerovali. Zavolaj na Packetu nech ti to presmeruju na vydajne miesto (posta, obchod) kde to mozes fyzicky zaplatit. Mne to raz tak presmerovali. Nabuduce radsej zaplat uz pri objednavani.
@ninanikoleta cez packetu sa dobierka v Z-boxoch uhradiť nedá
Mne sa stalo presne to isté, neberú mi na telefón a ani mi neodpisujú na mail..v minulosti som to takto platila na dobierku bez problemov, vzdy mi to ukazalo v aplikacii ale teraz nic len mail..som neskutocne vytocena lebo na ten balik som kvoli vypredajom cakala uz mesiac a musela som si to predlzit na jeden den lebo som dufala ze mi dnes odpisu aby som si to stihla vybrať..
@vava_1994 zavolať na linku treba čakať dá sa dovolať ja som čakala síce asi 6minut ..poviete čo je vo veci podľa čísla zasielky pozrú či je tam telefónne číslo ak nie dopíšu ho tam 🙂 a príde sms ak sa jedná o výdajne miesto ak o z box to nemám skúsenosť ale určite po čísle tiež nahodí do appky 🙂
skus odinstalovat a nainstalovat appku nanovo ak nepomoze volaj info linku