Packeta - zadala som iné telefónne číslo

19. sep 2024

Ahojte. Baby prišla mi zasielka do packeta boxu. Stiahla som aplikáciu ale zadala som iné telefonne cislo ako v objednávke a teraz mi nejde uhradit a otvorit box. Neviem ako opraviť telefónne cislo, nikde taka moznosz nieje. Neviete mi poradit?

egonsk
19. sep 2024

zavolaj na infolinku packety, poradia ti.

autor
19. sep 2024

@egonsk planujem poobede ale chcela som skusit nastaviť si to nejak sama. S nejakymi radami tu

ssimusska
19. sep 2024

@autorka sama si to nenadstavíš. Mne sa stalo to isté, zavolala som, povedala číslo balíku a zmenili.

janai1
19. sep 2024

Si zadala cudzie číslo do objednávky? Či máš 2 a prihlásila sa pod druhým? Tak sa prihlás pod správnym

1andrea111
19. sep 2024

Koho je to telefónne číslo? Je možné z neho nastaviť zdieľanie zásielky a potom to vyberieš aj cez iné t.c.

autor
19. sep 2024

@janai1 nie cudzie ale súkromné a firemné. Nejde to už prihlásiť sa pod iným číslom. Je to prepojene cez mail nejak neviem

autor
19. sep 2024

@ssimusska a tebe tiež nešlo uhradiť kvôli tomu zásielku? Lebo mne nejde a myslím si ze je to kvôli tomu

tinalia
19. sep 2024

Nepojde ti to, tiez sa mi to stalo a museli mi to nastavit cez zakaznicku linku

0silvia0
19. sep 2024

ak máš dva mobily, na číslo toho firemného ktoré si zadala do objednávky keby si si stiahla aplikáciu packety? Neobjaví sa ti tam tá zásielka?

autor
19. sep 2024

@0silvia0 mám 1 mobil a v tom 2 karty. A ono som už skúsila aj zmazať aplikáciu a znova nainštalovať ale prihlasuje sa tam emailom. A automaticky mi tam hodí už to zlé telefónne číslo

0silvia0
19. sep 2024

aha, tak nič, toto by fungovalo s iným mailom a iným mobilom.

hiro
19. sep 2024

No, mne par krat odosielatel dal zle tel cislo. Ale ked bol email v poriadku tak som to mal aj v aplikacii aj v mailoch len SMS nechodili.
Aha, vlastne to je ina otazka 🙂

ssimusska
19. sep 2024

Nie nešlo mi to, v aplikácii mi balík vôbec neukazoval. Treba tam zavolať, inú možnosť nemáš

chrobak7
19. sep 2024

Treba sa z aplikácie odhlásiť a znovu zaregistrovať pod tým druhým TČ. Mne sa to stalo podobne - objednávka urobila manželka a chcela, aby som jej vyzdvihol balík. Tak som sa odhlásil z môjho čísla a registroval som v aplikácii jej číslo. Jediné, čo trebalo spraviť navyše bolo, že mi musela preposlať overovací SMS kód.

Do budúcna sa potom môžeš prihlásiť do aplikácie Packeta pod jedným alebo druhým číslom.

Problém by bol, keby si sa chcel prihlásiť pod cudzím číslom. Tam by si nemala ako získať overovaciu SMS.

autor
19. sep 2024

@chrobak7 odhlásila som sa ale nejde sa prihlásiť pod iným číslom. Prihlasuje sa cez email

chrobak7
19. sep 2024

Aha, tak potom som sa vtedy asi prihlásil pod manželkiným mailom. Môžeš to vyriešiť tak, že si založíš nový e-mail a v aplikácii Packeta sa prihlásiš pod týmto novým emailom. Budeš musieť cez email overiť kód (zašlú ti na email a ty ho zadáš ručne do PAckety) a následne na tento e-mail pripojíš to druhé telefónne číslo.

alchemylka2
20. sep 2024

Stalo sa mi to tiež, pri čísle som spravila preklep. Zavolala som na infolinku a číslo mi hneď zmenili na to správne. Pán bol veľmi milý, očividne to robia v jednom kuse :D taktiež som si v telefonáte aj predĺžila dátum vyzdvihnutia balíka, ktorý už tam bol po termíne.

limoncino
20. sep 2024

Mne sa to stalo, som sa pretukla v telefónnom čísle, zavolala som na infolinku, povedala číslo zásielky a pani telefónne číslo opravila, trvalo to asi dve minúty a už som zásielku u seba videla.

autor
20. sep 2024

Už vybavené ale pani odporná bola