Packeta - postup

viera
18. apr 2023

Posielala som cez packetu balik.Vlozila som ho do ZBOXU.Na baliku bol jasny kod.Na aplikacii sa vyobrazuje, ze balik prisiel dotycnej osobe.Dotycnej osobe vsak prisiel iny balik prelepeny so stitkom(ten som tam nedavala) s mojim menom a s cislom toho balika co by jej mal prist...Lenze ten balik je niekoho ineho a moj balik je bohvie kde?...Ako sa to da riesit?Zjavne ked ho brali z boxu sa stala chyba...Akym systemom sa to prosim robi, ked ja vlozim balik do z boxu...Pride ho vyzdvihnut niekto z packety.Na baliku je IBA kod...Co sa dalej deje?...Dakujem za odp.

viera
autor
18. apr 2023

Ide mi o to, ci sa da popliest balik...Ked je tam jasny kod.Ci to je mozne.Alebo klame.

deginko
18. apr 2023

@viera fúha ja neviem ale podľa mňa to je úplná hlúposť...akože zamestnanec packetu vyberie balík z boxu aby ho šiel doručiť a prelepi štítok z tvojho balíka na iný?mne sa to zdá ako úplný nonsens,akože aký dôvod by nato mal?jedine žeby sa nedopatrením odlepili štítky z balíkov a zamestnanec ich náhodne olepil zle naspäť

viera
autor
18. apr 2023

@deginko Stitok(Kod na stitku) sa nemal ako odlepit.Bol prelepeny priesv.izolepou...Aj v postupe sa uvadza u packety ze staci nalepit kod a dat balik bud do z boxu alebo ho proste hocikde podat s kodom...Cize je moznost ze zo z boxu niekam balik este ide..

sasanka605
18. apr 2023

@viera poslala ti foto toho obalu v ktorom to prišlo?

klaudi31
18. apr 2023

Tej dotyčnej teda prišiel úplne iný balík? Skúšala si kontaktovať priamo packetu? Inak to podľa mňa nemáš ako vyriešiť?

viera
autor
18. apr 2023

@sasanka605 Ano poslala foto celej krabice, vnutro krabice a aj na baliku co jej dosiel je iny kod fixou a stitok je spravny(ten prelepeny)co som tam nedavala a je jasne z toho ze balik je niekoho ineho.

viera
autor
18. apr 2023

@klaudi31 Neviem ako to mam vyriesit nic tam nie je take ako reklamacia a pod...

sasanka605
18. apr 2023

@viera tak jedine asi cez stránku Packeta, maju tam reklamácie alebo im skus zavolať. Na tie z boxy a chýbajúce alebo výmenné zásielky som počula uz dost sťažnosti. https://www.packeta.sk/reklamacie

viera
autor
18. apr 2023

Mam aplikaciu na mobile...

tamvtme
18. apr 2023

vsak mas kod tvojho balika, mas kod "cudzieho" balika, tak volaj na infolinku, spoj sa s operatorom a povec co sa stalo a nech riesia.....

viera
autor
18. apr 2023

@sasanka605 Dakujem, no ako vidim, nebudem posielat cez packetu uz nikdy viac tak retardovane nieco som este nevidela...

viera
autor
18. apr 2023

Dakujem zatial vsetkym

simona20201309
18. apr 2023

@viera s packetou mam aj ja osobnú zlú skúsenosť. Tiež som písala reklamáciu, zatiaľ nemám odpoveď. V mojom prípade urobil chybu ich kuriér.

sasanka605
18. apr 2023

@viera ja posielam pravidelne ale len cez vydajne miesta a pekne počkám kym nalepia štítok aby sa toto nestalo. Tie z boxy su celkom pruser od packety.

viera
autor
18. apr 2023

@simona20201309
@sasanka605 Dakujem baby nervy mam...Ja som PACKETU totiz prvy krat vyskusala a este su v obehu 2baliky takto cez packetu...Takze modlim sa aby dosli kam treba...A toto je posledny krat co cez packetu..Fakt nic retardovanejsie som nevidela ak je nejaky problem..., komplikovana reklamacia, telefon...Proste zabere to more casu a hovno z toho...Ponaucenie🙂nikdy viac packeta.

simona20201309
18. apr 2023

@viera úplne súhlasím. Telefonicky robot, cez Česku packetu máš normálne odpovedať, teda rozpravat sa s počítačom.... fakt otras. Tiež ešte nemám žiadnu odpoveď z reklamácie. Objednávam roky cez eshopy, tiež predávam a odosielam balíky ale nikdy som so žiadnou kuriérskou spoločnosťou nemala problém. Len s nimi

zuzuliennka1
23. apr 2023

packeta je fajn, ale asi len na dorucenie a priamo na odberne miesto, kde mi balik odovzda clovek.
tymto boxom neverim (ani tym postovym)

lucia2310at
8. jan 2024

Stalo sa vám niekomu, že ste nenapísali kód na balíček a šupli do zboxu? Ako ste to potom riešili? Ak vôbec, lebo taky další idiot, ako som ja, asi neexistuje 😅

siaja123
18. máj 2024

@viera ahoj. Mne sa stalo presne to isté. Poslala som balik kamoske a prišiel jej uplne iny no štítok mala nalepený s mojim menom. Vyriešilo sa to u vás ?

viera
autor
18. máj 2024

@siaja123 Ahoj, vyriesilo sa to nasledovne...Ja som vlozila do z boxu balik.Ten prebral kurier ktory to dal na prebalenie.Tam ten zle prelepil baliky....Tej babe poslal iny balik a moj ozaj balik cestoval NIKTO NEVIE kam...Baba ktora mala dostat moj balik ma podozrievala, ze som jej naschval poslala nieco ine🙂), potom ked odlepila stitok zistila, ze ma niekoho ineho balik...Volala na packetu, nedovolala sa...Mna to nasralo tak som spisala reklamaciu...Zaver: ja som dostala za balik 15E plus postovne vratenie a ona sice spisala tiez reklamaciu ale nedostala NIC...Musela este vratit balik co jej zle poslali..OTAZNE JE ci vobec ten balik dali tomu komu patril(Ten co vratila)...Pri tomto systeme co som videla silne pochybujem..Z toho plynie ponaucenie, nikdy viac packeta...Pretoze si predstav, ze by tam bol novy i phone...Ty dostanes zan 15e a vratenie postovneho a tvoja klientka bude mat NIC.A nastala chyba nie na tvojej a ani na jej strane...ALE U NICH...Pojdes ich dat na sud?Uhm...Presne toto vedia...Ze sa im nic nestane...

siaja123
18. máj 2024

@viera fakt ? 😳 to si ma nepotešila 😔a ja som dúfala v šťastný koniec.
Ja som posielala balík kamoske pre bábätko v hodnote cca 80€ 🫣 a veru ako pišeš, ponaučenie-Už nikdy viacej cez packetu. Najviac ma mrzia veci čo som tam pribalila ktoré som sama vyrábala 😥 ale stale dúfam že sa to k nej nejakým zázrakom dostane.