Ahoj prosím ako by ste riešili? Objednala som si produkt od jednej pani priklad za 10€ plus packeta 5€. Balik nedorazil kedze sa po ceste poškodil a rozbil. Pani povedala ze to bude riešiť čo si myslím ze jej vrátia sumu celú. Mne na účet poslala len 10€ za produkt ale tých 5€ za packetu uz nie. Ako by to malo byt po správnosti? Ja si myslím ze mi mala vrátiť aj poštovné keďže balík ku mne ani len neprišiel.. stretli ste sa s tým? Ako to bolo vyriešené? Nejde o 5e ale o princíp...
urcite ano, mala ti vratit presne tu sumu, ktoru si za nu zaplatila ak teda aj jej vratili tu sumu 🤷♀️
@egonsk to neviem. Pani sa moc nechce komunikovať. Vrátenie peňazí sme riešili od 28.6. A ešte len dnes prišli.
@petamich to práveže neviem. Pani sa nechce moc komunikovať 😤
ano mala ti vratit aj postovne. A ona by si mala vyreklamovat a ziadat spat aj postovne zaplatene, nam automaticky stornuju aj dopravu a vracaju za poskodene baliky
ak mala balik poisteny, zrejme jej vratili hodnotu na aku bol poisteny, ci?