Tato kurierka spolocnost mi vratila balik odosielatelovi z dovodu, ze nenasla moju adresu. Vtipne, pretoze kurier sa ani nesnazil mi zavolat. Pricom uz mi na danu adresu balik dorucovali a nikdy ziadna ina spolocnost nemal problem s najdenim zretelne oznacenej adresy. Neviem ci ich skladnici oslavovali pomocou tvrdeho alkoholu, alebo co, ale tato spolocnost je katastrofalna, co som si uvedomila po pozreti recenzii na google... Hold, kto setri ma za tri.. Skazene potraivny + mozem platit ineho kuriera znovu, pretoze cez packetu to uz riskovat nebudem. Neviem ako je mozne, ze ich manazment takto beztrestne pokazi obsah zasielky zakaznikom.. tromi slovami, otras nad otras..
stava sa aj u inych... ja mam fakt adresu, ze ani na google maps nas nenajde a problem nemam, mne napr DPDcko vratilo balik do UK!, ani mi ho neoznamili, ani neprisli, ani nevolali... proste po 2t ho poslali spat. Detto rozne skusenosti s inymi .. kde podobne ako
@panelacikova som si dala dat zasielku k praci a nechali mi ju na dalekom sidlisku :D to ale nebola paketa este... packeta mi prehadzovala zasileku iba v ramci jednej ulice, lebo paketaren bola zavreta kvoli dovolenke :D mna vytaca kratka ulozna doba ...
v akzdom pripade treba sa stazovat. A halvne ak to ide tebe od ineho eshopu, tak nech si dopravu riesia oni.. a reklamacie a nove uhrady dopravy
@simca06022011 tak toto mi nenapadlo, kontaktovať e-shop, nech to riešia, ďakujem za tip... stalo sa mi to asi len 4-krát z čo ja viem? z 50? za posledný rok-dva. ale aj tak nasralo. kto je zo ZA, pochopí. už sme tu upchatí pomaly viac ako v BA....
inak "nenasiel som adresu", "nezastihnuty adresat" - to je pravidelna sprava od kurierov, posielam zasielky denno denne... kedze mame eshop
Ja si davam vsetko posielat do packeta boxu a maximalna spokojnost zakazdym 🤷♀️
@panelacikova no tak aj ked nevyriesi to eshop rychlejsie ako ty, lebo presun balikov tym kurierom trva, ale staznosti riesi.. a potom sa to riesi s ich obchodakom atd. Pripadne ked nam rozbijali vela balikov, vela sa vracalo, vela staznosti - zmenil sa dorucovatel. Ale pomoze to. A hlavne ked sa nieco stane so zasielkou, eshop posle automaticky novu zasielku a tuto si pekne pocka spat... :D napr ja keby viem ze potraviny niekde bludia, zrusim tu zasielku a necham si poslat znovu.
Inak kedze mam home office, objednavam si cca 200 balikov rocne, az nechapem ako to robia ludia bez home office, kedze je doba aka je (rychla)..
Vlastne si spominam, ze raz mi presmerovali balik do toho automatu, ale to je podmienene len aplikaciou, ktora mi nesla rozbehat, tiez to bola sranda, nastastie tam bola len obuv..
Ako fakt, toto je pre mna ponaucenie, ze radsej si priplatim za normalneho kuriera.. Tu ide aj o princip, aky neskutocny bordel v tej firme vladne (ich zakaznicka podpora to nedokazala vyriesit)..
Nechapem, ako moze niekto pracovat "riadit firmu" a nemat ziadnu zodpovednost, ked vymyslia takuto hlupost. A toto nie je chyba sofera.. Ale ich systemu..
@anonymanonym áno, ten box by bol napríklad pre mňa asi lepšou voľbou, než prevádzka...
@weggie je tam bordel, lebo toho majú veľa a podľa mňa už absolútne nestíhajú...
Ja si dávam všetko posielať do zásielkovne a nikdy som problém nemala.
Ale raz sa mi stalo, že som omylom zadala miesto výdajného miesta iba box, zavolala som do tej Pakety, pani na ústredni bola veľmi milá, behom pár sekúnd mi ho presmerovala do zásielkovne a bolo.
Nikdy som s Packetou nemala ziadny problem - ani s kuriermi, ani s vydajnym miestom 🤷♀️
@panelacikova toto hneva aj mna. Bezne mi presmeruju zasielku z boxu do vydajne, ktora mi je od ruky a otvorena iba 4 hodiny denne 🤷♀️
@simsalabim z boxu do výdajne? to vážne? tak potom ani toto nebude pre mňa riešenie. radšej si to budem dávať zasielať poštou...
@panelacikova ano, bohuzial. Fakt ma to stve.
Vtip je v tom, ze im sa prakticky ani neda dovolat 🙂 ani na email nereaguju.. nedokazu vysvetlit svoje konanie.. alebo nechcu ,,, vtipna kurierska spolocnost..
@weggie v decembri mi stratili 1 balík, teraz pred 3 týždňami druhý, zásielku som stornovala v e-shope a po 2 týždňoch mi prišla správa, že mi bude doručený balík, lebo ho nejako zázračne našli zapatrošený v depe. Predvčerom som si dala poslať zásielku do Z-BOXU a dnes prišla informácia o tom, že balík presmerujú na výdajné miesto - našťastie je to len 5 minút chôdze od z-boxu a dnes tam mám cestu. Ale veľakrát sa stalo, že zásielku presmerovali aj o 3 km ďalej.
@weggie a čo sa týka komunikácie, to je nula bodov, volala som, písala som maily denne aj 3 x a nakoniec sme zistili, že balík je ozaj stratený až cez známeho, ktorý nám povedal, že máme ísť priamo na depo. A keď som sa pýtala na infolinke, že či sa nedá prísť na depo tak vravela, že nie, tam je zakázané chodiť osobne. A po nás tam prišli ďalší traja ľudia, čo si boli zobrať balík. Tak ja potom neviem načo tie maily a infolinky majú, keď na ne nereagujú. Sranda bola potom ešte samotná reklamácia, mňa už išlo z nich poraziť. Packeta si žiadala od e-shopu skadiaľ som objednávala tovar nákupnú cenu tovaru, že či to nemali náhodou predražené. Peniaze, ktoré som uhradila pri vytvorení objednávky, sa mi vrátili po 3 mesiacoch.
No vidis,a ja mam takyto problem s kurierom so slovenskej posty 🤷 ked nemusim cez nich nic neriesim ..u nas zase super kurier z packety, dpd..
Raz mi stratili balik, mesiac som cakala na novy z eshopu, odvtedy tam nekupujem.. a raz prisiel mlady kurier, este mi tykal, vytiahol z dodavky polovicu balikov, zapratal jediny jazdny pruh na nasej ulici a ze nevie najst moj balik. Stala som pri nom 20 minut pri 3 stupnoch a ked odisiel (bez toho aby som dostala balik), tak som dostala sms nieco v tom zmysle, ze adresat (teda ja) nezastihnuty a pokusia sa mi dodat balik este raz..vtedy ma dobre vytocili, pisala som mail a kuriera som uz nevidela..
Ahojte Packetu vobec neodporúčam cista katastrofa !!! Objednala som si balík od Lelosi, v utorok ma kontaktoval kuriér kedze som nebola doma povedal mi ze to mozem online zaplatiť kartu a balík mi nechá pri dverách. Platbu som uhradila utorok, hned mi ju stiahli z účtu sumu 75 eur, dnes je štvrtok a dodnes nemaju odomna peniaze, balík mi nechcú dat, ze si ho mak znova znova zaplatiť. Pričom to funguje ako ked kupujete diaľničnú, hned vam nabehne ze známka je uhradené. Zial dodnes vraj oni playnu nemaju, z banky mi odišla v utorok, cize uz utorok im to malo svietit ze je to zaplatené kartou. Ziadne telefónne cislo, kontaktná linla, clovek aa nema na koho obrátiť, kuriér mi nechce dat cislo na jeho šéfa, odkázal mi aby som si balík zaplatila znova. Za mna cista katastrofa, ich aplikácia sa mi absolútne neda nainštalovať a po tomto co mi teraz urobili ze oni nemaju moju platbu totálna katastrofa. Takze neodporúčam u nich platiť balíky vopred, ak tak poslat si na dobierku a uhradiť pri šoférovi...
@weggie mne doručil kuriér (ožratý) kartón rozbitých fliaš s vínom. Balík som neprevzala, celé jeho auto smrdelo, a to ku nám prišiel po 22:00! Sťažovala som sa v prepravnej spoločnosti. Vináreň mi na druhý deň poslala novú zásielku a poriešili sťažnosť tiež cez dopravnú spoločnosť.
@weggie mňa na nich vytáča to, že si dám zaslať balíček za roh, kde je výdajňa. v čase objednávky nie je plná. a už sa mi nie raz stalo, že mi prehodili balíček do výdajne do mesta (cca 4 km a neskutočné zápchy denno-denne) bez toho, aby som o tom bola oboznámená a súhlasila s tým. raz som volala na tú ich linku a sťažovala som sa. tak ju prehodili ešte ďalej, ale aspoň do takej časti mesta, kde sú tie zápchy podstatne menšie. v každom prípade som oľutovala, že som si tovar nedala poslať klasicky na poštu, ktorú síce nemám za rohom, ale aspoň je na našom sídlisku, možno tak 800m od môjho bydliska... no a tak namiesto toho, aby som čas ušetrila (výdajňa za rohom), o ten čas som prišla. a o dosť podstatnú časť..