Ahojte, je nejaká šanca, že mi balík ešte doručia? Mal byť doručený na odberné miesto, tam nedorazil a teraz píšu, že ho posielajú späť lebo nebol vyzdvihnutý 😌 nestalo sa niekomu niečo podobné?
@lilianka28 info packety je len nejaká virtuálna asistentka, ktorá mi povie maximálne to čo som si prečítala.... Zásielka ani nedorazila na odberné miesto.
Mne toto spravili minulý rok v predvianočnom čase. Len s tým rozdielom, ze mi balík mal prísť domov. Prišla sms, že bude doručovaný balík vtedy a vtedy. Nikto nevolal, nezvoní, číslo bolo správne. Nakoniec vidím, ze v sledovaní zásielky je nepodarené doručenie a je na depe. Volala som a nič sa už nadalo spraviť, balík odišiel preč.
S packetou mám len zlé skúsenosti, od nich dávam ruky preč. A toto nebol zďaleka jeden problém. Bolo ich viac
Áno, najskôr je tá asistentka, ale keď nevie poradiť, opýta sa nakoniec, či prepnúť na operátora. A to už potom rozprávaš s človekom.
po virtualnej asistentke nasluduje zakazdym ci ta maju prepojit na operatora. volaj kym je tyzden aby ti to vedeli obnovit. ak uz je vsak balik poslany naspat tak sa nakontaktuj mailom alebo teleofnicky na toho od koho balik isiel ze sa stala takato chyba v systeme.
No mna toto len utvrdilo, ze v tomto obdobi nic neposielat.
Volaj na tu packetu. Zavolat a informovat o tom aj tu firmu..mne sa to.uz stalo a balik poslali znova. A nemohli sa ti odosielatelia pomýliť? Mne sa stalo nieco som posielala kamaratke a omylom.som.napisala cislo vedľajšieho vchodu a aj som sa raz pomylila v adrese. Ale oba baliky došli tam kde mali. Drzim palce aby sa to vyriesilo.
toto sa bežne nestava, jedine ak bol balík poškodený, sa my stalo. Je v app niekde mailova adresa, tam som. im písala
Volaj na info Packety. Tam ti poradia. Prečo nebola vyzdvihnutá, neprišiel ti kód?
Nám sa stalo niečo podobné. Nakoniec bolo zadané zlé telefónne číslo.