Packeta - chyba v systéme

surrender
15. sep 2024

Prosím vás, stalo sa to už niektorej z vás? V piatok ráno bola moja zásielka v depe spracovaná a mali mi ju doručiť pravdepodobne ešte v ten deň. Neprišiel mi ani mail, ani SMS o doručení do výdajného miesta. No keďže som mala cestu okolo výdajného miesta, stavila som sa tam opýtať. Reálne balík je už vo výdajnom mieste, videla som ho tam, no nemôžu mi ho vydať, pretože ho nevidia v systéme. Riešila som to aj na infolinke - robot si najprv svoje hovoril dookola, nakoniec ma na moje naliehanie spojil s operátorom, a ten sa tiež odvolával na systém.

anketkarka
15. sep 2024

@surrender mala som tiež. Pani mi povedala, že mi ho nemôže vydať, lebo by im nesedela inventúra a musí počkať, keď to bude v systéme a vydá mi to cez systém.

thom4s
18. sep 2024

Zdravim, po akej dlhej dobe vám to nabehlo v systéme?
prípadne stretol sa tu niekto s tým, že mu prišlo upozornenie že zásielku spracovali a dnes ju plánovali doručiť a neprišla do Z-BOXU?
Lebo včera celý deň nič...

surrender
autor
18. sep 2024

@thom4s Mne to do systemu nabehlo az v momente, keď som to po druhýkrát išla riešiť na odberné miesto. Chyba sa vysvetlila - odosielateľ neuviedol na balíku moje meno. A tak som zbytočne čakala na balík o niekoľko dní dlhšie + víkend.