Dobrý večer vedel by mi niekto prosím vás poradiť keďže zákaznícka linka mi nedvíhala a na mail mi nikto neodpísal.poslala som pani balík na dobierku a zabudla som si prirátať poštovné,bola to moja prvá objednávka cez zásielkovnu,zaujímalo by ma ako a či vobec sa dá upraviť suma ktorú mi má pani uhradiť .A potom mám ešte jednu otázku.to by ma zaujimalo keď posielam balík domov na adresu ,neprišiel mi žiaden kód ,to vtedy kód neposielajú ?lebo pri predošlom balíku čo sa posiela do inej zásielkovne kod mi poslali no teraz nič tak neviem či stačí len napísať na balík údaje pani ktorej ho posielam .Ďakujem za akúkoľvek radu .
@judit47 Pani som ohľadom toho písala len ona vraj nemôže platiť z účtu preto to chcela vlastne do zásielkovne na dobierku že zaplatí v hotovosti,tak teraz premýšľam čo spraviť .a ten druhý balík som cez apku všetko vyplnila ,údaje aj poštovné zaplatila no kód ako pri predchádzajúcom balíku mi neprišiel. To bolo také informačné číslo niečo ako sv2cv2 a teraz keď ďalší balík posielam druhej pani na adresu žiaden kód neprišiel .tak premýšľam že či teda nestačí napísať len adresu pani ktorej má balík byť doručený keďže jej ho privezu domov .alebo aj tam keď odovzdávam balík v zásielkelovni budu odomna pýtať ten kód ako pri prvej zásielke.
@belisima2482018 budu pytat kod urcite-ved v appke ho vies pozriet hockedy…
No ked nevie na ucet uz zial asi nic,mozes skusit infolinku rano ale pochybujem…
Pani ti moze poslať peniaze na ucet aj prostredníctvom postovej poukážky
Packeta vzdy potrebuje kod, ked si podavala cez aplikaciu, ten kod sa da zobraziť hocikedy
@judit47 práveže ho tam nemám.ale poštovné odišlo.preto mi je to divné že ho nemam .na info linku som od rána dnes volala no nič ani na mail neodpísali
@belisima2482018 ak balik maju v systeme a neposles ho, peniaze za poštovné sa ti vratia na ucet..
Ja by som to nahodila nanovo, s uz upravenou sumou dobierky
@suzitok práveže som ho už poslala.pani pôsobila solídne tak dúfam že nebude mať problém mi tu poštu doplatiť no uvidím .ale čo má ešte trápi je tá druhá zásielka ako sa dopracujem k tomu kódu keď si kliknem na zásielky nič tam nieje.je možnosť že ho neposielajú keď ide ten balík rovno k pani domov na jej adresu?
@belisima2482018 ja by som stým balikom normálne isla do packety...aj keď, ešte sa mi taketo nieco nestalo, zeby som nemala kod
Alebo skus rano volat na infolinku co poradia
@suzitok vyskúšam a ďakujem.ak sa nedovolam pôjdem tam aj s balíkom a uvidím čo mi povedia
@belisima2482018 v appke pod zaselkami a danou zasielkou musíte mať túto ikonu
@belisima2482018 neda sa upravit popros pani nech ti posle € za postovne na ucet
Akoze ti neprisiel kod-myslis kod pri odovzdani zasielky? Ten pride vzdy ci pre nu-to pride jej?