Otravné volanie

25. jan 2024

Ahojte prosím vás, ja som extrémny introvert a uz vyse roka mi obcas zavolá číslo, ktore som si vyhladala a je to zo stranky next-level.sk.. Absolutne nemam s nimi nič spoločné, nikde nemalm svoj životopis keďže študujem na výške a brigádu mam este zo strednej rovnakú. Pred pol rokom mi volalo jedno číšlo a blokovala som ho ale vždy z nejakého iného čísla mi volal ten istý človek a nedal pokoj..malte niekto skúsenost s tou stránkou next-level.sk

sissy27
25. jan 2024

skúsenosť nemám, ale tak zdvihnem (alebo aj nezdvihnem neznáme číslo), a keď zistím, že sa s ním nechcem baviť, tak proste zložím, kde je problém?

autor
25. jan 2024

Jednoducho už neviem čo s tým robiť lebo uz sa bojim zdvihat aj normálne čísla a potom zistím, že to bola nová vedúca z práce

wolf_
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
niekto2hy
25. jan 2024

Preco? Ozvat sa ako Pohrebna sluzba,pozicovna vzducholodi.... Mozes si vymysliet dalsie...

viestta
25. jan 2024

Ked je telafonat otravny, nemam chut dalej debatovat, podakujem, pozdravim a zlozim. Preco mas z toho stresy? To si ich ty sama vyrabas tym, ze nevies byt dostatocne razna.

danica2711
25. jan 2024

no dobre, je to otravné, ale báť sa zdvíhať telefón?! Čo ťa ten dotyčný uhryzne cez ten telefón alebo čo? Príliš prežívaš úplne bežnú vec, ktorá sa stáva každému

cacianka
26. jan 2024

Veď zdvihni, vypocuj si o čo ide.
Ak poteší ok, ak blbosť vynadaj a zablokuj.
Naozaj nikto cez telefón neuhryzne, ani introverta.
Možno z toho čísla volá niekto koho poznáš, pracuje tam a chce ťa pozdraviť.

chrobak7
26. jan 2024

@wolf_ Tak to už len je rozum, že "nedvíham cudzie čísla" ... Volá ti kuriér ... no chudák, nedovolá sa...